Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

wtorek, 7 czerwca 2011

Post roślinkowy i....

Dzisiaj roślinki...
Troszkę mi umknęło w tym roku kwiatów w ogrodzie ...

rozchodniki już prawie kwitną...
bluszcz się fajnie miesza z trzmieliną...
 krzewuszka zakwitła w tym roku niekoniecznie cudownie...

Lobelia powoli się rozrasta.Bardzo lubię roślinki kobiercowe...
 Jedna róża kwitnie....
Pozostałe mają to w planie...












Adele i deszcz za oknem samochodu....

Takie wspomnienie tej piosenki pozostanie w mnie...

2 komentarze:

  1. widać, że masz świetną rękę do roślin... a Adele mi kojarzy się z moją siostrą, która przesłała mi link z Jej piosenką (zafascynowana stylem i głosem Adele)...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Adele też uwielbiam.razem z Olą lubimy http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&feature=related
    razem tego słuchałyśmy....
    a ta którą opublikowałam to zupełnie inna para kaloszy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga