Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

piątek, 15 kwietnia 2011

Post w kolorach wiosny z dodatkiem pracy krzyżykowej

Był to prezent na 90-te urodziny mojej Babci.Oprawiłyśmy z siostrą w ramkę.Trudno jest wybrać coś odpowiedniego dla osoby w tak poważnym już wieku...A że chciałoby się coś wyjątkowego,stąd taki pomysł.


 Wyszyłam też taką oto Carmen.To było tak strasznie dawno temu,że wydawała mi się ona śliczna...Teraz to aż zabawne.Nigdy nigdzie nie była wyeksponowana.No,ale jakby nie było to moje ,, dzieło ''
W dniu dzisiejszym jeśli mam w głowie haft krzyżykowy to raczej jakiś piękny obrus...obrazków już bym nie chciała wyszywać


Forsycja.Gdyby ogród był mały,to nie wiem czy by zagościła.Ale że jest w nim dużo miejsca,to jest to miły wczesno-wiosenny kolorowy dodatek.Rośnie w sąsiedztwie trzmielin.I tu się pochwalę,że każda z nich jest wyhodowana przeze mnie.To bardzo przyjemnie na nie patrzyć wiedząc że były malutkimi gałązkami.

No i moje ukochane sasanki.To jeszcze bardzo młode roślinki,cle faktem jest że bardzo oberwały tej zimy.Szczególnie biała

1 komentarz:

  1. o mamo... jakie ty masz przepiękne kwiaty w ogródku...
    piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga