Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

środa, 4 listopada 2015

Się wydziergało...

Chciałam nieco przyspieszyć,bo bardzo rośnie mi kolejka "do wydziergania"
Powstała więc kolejna May Day Shawl (klik) .Jest ona uzupełnieniem do kompletu(klik) który zrobiłam dwa lata temu. Zgubiła się bidulka...a ponieważ była ważna,to wykonałam ponownie :)



Tym razem ją powiększyłam.Dodatkowo zrobiłam na cieńszych drutach,bo chciałam żeby była bardziej zwarta.Niech się nosi jak lepiej i służy jak najdłużej :)




A kolejnej robótki przybywa ;)



                                                Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Czy można napisać szczerze coś innego niż Piękna ? Jak zwykle mistrzowsko wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała!!!:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na małe rozdanie, jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta ! Jestem ciekawa z jakiej wełny Pani ja zrobiła , podoba mi się ta cieniowana nitka . . .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna . Nie mogę się napatrzeć na te Twoje chusty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest przepiękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :-) Cudowne kolory i wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta się wydziergała :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja !!! Piękne wykonanie, cudne kolorki. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje [race są po prostu przesliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna chusta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mnie się tak samo nie dzierga!!!!
    Śliczności Urszulko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezmiennie zachwycają mnie wszystkie wyczarowane przez Ciebie cuda i tym razem jest nie inaczej :)
    Gorące pozdrowienia zasyłam, Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dobrane kolory i wzór!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. I moja Ci ona piękna....Już nosiłam.Prześliczna...Bardzo, bardzo dziękuję:)Pozdrawiam gorąco....

    OdpowiedzUsuń
  15. robienie z dropsika to sama przyjemność:)) cudnie Ci wyszła Uleńko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)