Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

czwartek, 1 marca 2012

Rano mgła w pole szła....

Dzisiaj za oknem nie jest przejrzyście...Ale mimo wszystko chciałam szybko pokazać nowo wydzierganego  "cukiereczka".





















Ten wzór robię już prawie bez schematu...Wzór





















Ale za to kolorki Angora Gold BD są niesamowicie ujmujące!













I taka mała informacja dla tych,którzy sięgną po ten wzór.Ja troszkę motyw z supełkami (te  łuki) robię po swojemu.We wzorze środkowe rzędy nie są tak wypełnione.Ja rozliczam i uzupełniam,bo nie lubię tych luk.













Natomiast bordiurę zaczynam od połowy wzoru.Wtedy na krańcach wychodzą ładne wyyyyciągnięte rogi.

A to moja szkółka.Dzieje się dzięki przemiłemu gestowi Kasieńki :))) Kasiu kochana Jesteś. Ja uwielbiam sama hodować fiołki :) Czekam z niecierpliwością na kolorki...to zawsze jest niespodzianka!
















Od tej samej Kasieńki otrzymałam wyróżnienie.

Dotyczy ono blogów poniżej 200 obserwatorów.Tym razem się wywiążę i rozdam pięciu blogom :)
1) http://magdalenkoweszydelko.blogspot.com/
2) http://viprosal.blogspot.com/
3) http://klosia72.blogspot.com/
4) http://turkisa-turkisa.blogspot.com/
5) http://amanoo-store.blogspot.com/
Zajrzyjcie tam koniecznie.Z resztą wielu z Was już zna te blogi :)))

A popijam sobie kawkę z przecudnego kubka od Koroneczki
 










Dziękuję Wam za tak liczne miłe słowa.Dużo radości mi przynoszą!
Miłego dnia życzę Wam wszystkim :)))

49 komentarzy:

  1. Ta chusta jest po prostu cudowna, bardzo mi się ta kolorystyka podoba nie mówię już u tym misternym wzorze, jest taka eteryczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna chusta, te kolory po prostu bajeczne...
    szkółka wygląda przeuroczo, a kawkę właśnie sobie będę parzyć - nie mam co prawda takiego kubeczka jak Ty, więc muszę się zadowolić tym co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta prześliczna chociaż nie piszesz jaka to włóczka.
    Widzę poza tym że nie tylko ja Ciebie lubię.
    Jesteś bardzo miłą i życzliwą osobą.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych dowodów sympatii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałam nazwę włóczki.Poza tym klikając w nazwę jest miejsce nabycia tej włóczki :)
      Twój blog i Ty jako osoba też mnie zachwycacie ! A najbardziej ujęłaś mnie swoją ufnością :)

      Usuń
  4. PS: przegapiłam piszesz o włóczce-PRZEPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, jaka śliczna ta chusta, delikatna jak pajęczynka. Cacuszko po prostu! I bardzo dziękuję za wyróżnienie - sympatia takiej zdolniachy jak Ty to duża sprawa :) Buźka i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest prześliczna ... cudne kolory :-))) Oczywiście gratuluję wyróżnienia!!!
    A szkółki zazdroszczę ... uwielbiam fiołki :-) Moja mama (zresztą ma niebywałą rękę do kwiatów) miała chyba wszystkie możliwe kolory ... były naprawdę piękne! Uleczko ...i bardzo dziękuję za komplement :-))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko...ja kiedyś miałam około 30 kolorów i kombinacji tych kwiatuszków :)

      Usuń
  7. No nieeee... dobijasz mnie kobieto! Fantastyczna chusta! A te kolory...jak marzenie, baaardzo moje :) Kolejny raz podziwiam ale tym razem jeszcze bardziej niż poprzednio :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj cudna jest ta chusta , a włóczka ma rzeczywiście piękne kolory :))
    ps. śliczny masz kubeczek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. o rety, chustomania na całego! i motorek w drutach ;))) wyjątkowo cudowna, piękny wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi szczęka opadła.
    Co za kolory i wzór śliczny.
    A kawka z takiego kubka musi wyśmienicie smakować:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna chusta!:)
    i wiosnę w doniczkach już masz ... a kawka w cudnym kubeczku!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się i ja do ochów i achów :) Rzeczywiście - bardzo optymistyczna, energetyzująca kolorystyka i znakomity efekt końcowy, ale przede wszystkim ja pojąć nie zdołam, jak można się nie pogubić w tym gąszczu miliona oczek, zawijasków, łuczków!
    Gratuluję imponującej hodowli i wyróżnienia. Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne kolory na chuście, ależ u Ciebie fiołeczki rosną wiedziały że bedą mieć u Ciebie dobrze, ja musze u siebie poprzerywać i porozsadzać świerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i fiołki to wieloletnie już uczucie....Wiesz z resztą,bo pokazywałam Ci jakiego mam fiołka na punkcie fiołków ;)

      Usuń
  14. I mnie się ta chusta podoba niesamowicie :)kolorki cudo(już sobie zapisałam tą włóczkę).
    Fiołki też bardzo lubię i sama z listka rozsadzam,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna chusta, śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne te twoje chusty ja się jakoś zmobilizować do tego nie mogę:) wzorek naprawdę cudny :) można prosić o niego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ravelry.com/patterns/library/mayflower-shawl

      Już niejednokrotnie podawałam,dlatego teraz tego nie zrobiłam :)

      Usuń
  17. Nic nie będę komentować tylko se po podziwiam OOOOOOOOOO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wyróżnienia :)
    chusta cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta jak zawsze piękna! Moja mama też sama hoduje fiołki, ale zawsze ma fIoletowe albo białe - od czego to zależy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo od takich miała listki.Natomiast te kolorowe po rozmnożeniu mogą się różnić od pierwotnych...ale też będą piękne!

      Usuń
  20. Piękna chusta, ze mnie matoł i czytac instrukcji wszelakich nie potrafię:/
    A fiołki- rewelacja, mnie niezbyt te kwiatki kochają, bo nigdy nie udało mi się takiej szkółki posiadac, choc bardzo się starałam:)
    I gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. nie!!!! ja się tak nie bawię:))))...przecież ja zacznę chorować na chustomanię:))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest zachwycająca. Jak niesamowicie ułożyły się kolory. Wykonanie mistrzowskie,jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta to kolejne piękne dzieło w Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te cieniowania i wzór mnie zadziwiają- są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  25. Salut Ula,
    J'aime beaucoup tous les châles que vous faites, mais je dois dire que celui-ci est de tous mon préféré, le point et le coloris, un travail d'artiste.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  26. chusta jest cudowna, a kubek od Koroneczki - fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka piękna!!! Kolor super i ten wzorek gałązek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna mgiełka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello, Friend!
    Jakie było zadanie glamour!
    Wonderful, adoreeeeiiiiii!
    Mieszanka kolorów jest doskonały smak.Drut jest połączone?
    Był bardzo chudy i doskonała robota!
    Big hug, Tania.

    teardesonhosbytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chusta jak zwykle cudeńko i nawet kolory super ;o)
    Trilluś wielkie dzięki, wyróżnienie od takiej osobistości ;o) to naprawdę coś ;o)
    Buuuuziak! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  31. chusta jest przesliczna te cieniowania bardzo mi sie podobaja :) Ja tez hoduje fiolki :)
    Kubek sliczniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolejna piękna chusta zrobiona przez Twoje zdolne łapki :)
    gratuluje wyroznienia

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow..to jest wlasnie to, zwiewna mgielka, ktora mozna sie utulic...A propo, wysylam do Ciebie Maila wlasnie w tej cudownej chustowej sprawie:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. nie jestem w stanie nadrobić straconego czasu. Chyba że posiedzę kilka godzin i każdy post skomentuję :) jestem zachwycona tym co robisz, zawsze byłam. Twoimi chustami, szalami, decoupagem, szyciem, ciastami, kotem :D i tym kikm jesteś. Tym jakim cudownym jesteś człowiekiem :) cieszę się, że zupełnym przypadkiem na Ciebie natrafiłam, i choć mało mnie ostatnio to chce żebyś wiedziała, że zaglądam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś,bardzo kochana Jesteś.I ja wiem że Ty Jesteś.Ja nie muszę czytać komentarzy od Ciebie żeby o tym wiedzieć :)))

      Usuń
  35. Ulcia Twoje dziergadełko jest zachwycające... napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga