Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 25 marca 2012

Sernik wiedeński

Dzisiaj rano moja Córcia zapytała : mamusiu to ciasta nie upiekłaś dzisiaj?
Wczoraj były gofry,więc pomyślałam że temat słodkości jest załatwiony. Ups...Dziecko lubi niedzielne ciasta i się przyzwyczaiło, czyli....
Sernik wiedeński-przepis z książki kucharskiej Bergera.






















12 dag masła
15 dag mąki
5 dag cukru
1 żółtko
Szybko zagnieść i wyłożyć dno tortownicy.Podpiec
Ciasto posypałam warstwą kakao

1 kg sera
400 dag cukru(ja daję mniej)
cukier wanilinowy
10 jaj
15 dag masła
5 dag kaszki manny
Masło utrzeć z cukrem i  żółtkami.Dodać ser,na koniec pianę z białek.Piec około 50-60 min






 Lubi ktoś ciepły sernik ? Jeśli tak to jeszcze jest na taki szansa...zapraszam :)














Pozdrawiam bardzo serdecznie :) Do następnego wpisu :)

16 komentarzy:

  1. Ależ pysznie wygląda, aż mnie "skręciło"! A pelerynka z poprzedniego posta taka śliczna i delikatna, jak biały obłoczek. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zjadłabym ,zjadła -ale się odchudzam.
    Smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka pychota. Aż mnie naszło na zrobienie tego sernika:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie, jaka to męka oglądać takie zdjęcia... Ale nie ugnę się, jeszcze dwa tygodnie i... sama zjem cały taki sernik!
    Pozdrawiam ciepło w wietrzną niedzielę (ale za to jakże jasną jeszcze o 19:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie wygląda, chętnie bym wpadła na kęska :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pyszności - poczęstuję się kawałeczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytasz w moich myślach...właśnie szukam przepisu na sernik, na święta.
    Szepnij proszę słówko, czy ser z wiaderka?
    Przepadamy za sernikami.
    Miłego, pogodnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aja na Święta robię tylko paschę,bo zostaniemy tylko z Córcią i Tatą...nie będzie sensu więcej robić.
      Ser kupiłam taki do zmielenia.Te w wiaderkach(oczywiście nie wszystkie)często mają wciśnięte wody do oporu...Przekonałam się robiąc sernika szachwnicę.W nim trzeba wyciskać przez worek ser w szczelinki między ciastem...woda spływała mi po rękach i zniechęciły mnie sery w wiaderek.

      Usuń
  8. Serniczek zawsze, w każdej ilości ...mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłam chyba, ale chętnie bym pożarła:):):)
    Ula, kiedy dokładnie wyjeżdża Twoja siostra?
    napisz proszę na @
    całuski wam przesyłam):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękny wyrósł:)
    Uwielbiam serniki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam mniam...i wyglada na taki wilgotny,,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam serniczek, ale mi narobiłaś smaka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszota :) Mój mąż jest wielbicielem serników wszelkich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga