Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

wtorek, 6 marca 2012

Poppy

Pierwsza jaką wydziergałam.A to za sprawą Millu.Ja dla niej czapkę i mitenki


Po wskazówki odnośnie zrobienia czapki udałam się do Agnieszki.
Dziękuję Agnieszko :)













a MILLU dla mojej Bzdurki zestaw ubranek dla lalek.Moje dziecko jest przeszczęśliwe :) Czego chcieć więcej :)





















Dostałam też wyróżnienie od Agatki. Bardzo Ci dziękuję :)
Już niejednokrotnie pisałam o sobie.Poprzestaję więc na podziękowaniach :)

I coś co lubię......pierogi leniwe :)
















Pozdrawiam bardzo serdecznie. Życzę wszystkim i sobie słonecznego tygodnia :)

29 komentarzy:

  1. SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremowy komplet bardzo ładny, ale powaliły mnie ubranka dla lalek - po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace, a lalek Barbie trochę Bzdurce aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PS nie ma za co dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie robiłam tych oplotów,a przekładałam oczka tak jak w warkoczu :)
      Jest za co dziękować.Musiałabym szukać w sieci...a tego nie lubię,ani nie mam czasu ;)

      Usuń
  5. Kolekcja dla Barbie wspaniała! Komplecik poppy z mitenkami bardzo elegancki w tym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ubranka dla lalek, a czapa i mitenki super :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestawik, czapka po prostu przeurocza:] Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik zrobiłaś! Ubranka dla lalek piękne i nie dziwię się że Córeczka była przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny biały komplecik :)
    Rewelacyjne ciuszki wydziergałaś, nic dziwnego, że córeczka jest zachwycona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik słodziuchny:-) A ubranka dla lalek naprawdę cudne ...wcale mnie nie dziwi, że mała się cieszy :-) Ja też robiłam, nie jeden raz, ubranka dla lalek mojej córki ... była przeszczęśliwa:-) A teraz jest "wielka" i lalkami się już nie bawi ... a szkoda :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik uroczy, ale ubranka zachwycające, zdolna ta Millu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co wychodzi spod ręki Millu jest nieziemskie! Ona to potrafi z kadłuba lalki bez włosów zrobić cos pieknego! Komplecik piękny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie kolor Twojego kompleciku urzekł - zawsze jakoś w ciemnych kolorach go podziwiałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymiana :)
    Leniwe też uwielbiam i często robię ale serwuję polane masełkiem, posypane cukrem i cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mam chyba swój typ na wymiankę Uleńko :) cuuuuuuuudny komplecik :)
    a ubranka "barbiusiów" prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. będąc dzieckiem ile bym dała móc mieć takie stroje dla lal:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości same! Śliczny komplecik wydziergałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplecik śliczny ale bym chciala mieć takie ubranka.......... och ,ach można tylko powzdychać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. komplecik taki milusi :) A kreacie dla barbie super :) i gratuluje wyrozneinia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ciuszki dla lalek. Wyglądają jak modelki na wybiegu. Pierogi leniwe bardzo lubię-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapomniałam dodać komplet piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ciuszki. A ta czapka fascynuje mnie od dawna, ale niestety nie umiem takiej zrobić. Tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak się zapatrzyłam na serwetę z późniejszego posta, że przeoczyłabym te cuda, piekna czapeczka i mitenki, a szczęście dziecka najwazniejsze

    OdpowiedzUsuń
  24. No ufff... cieszę się że ciuszki w użytku i że się spodobały:)

    Mnie czapka też przypadła do gustu:) i mitenki też:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostaję i poproszę podwójną porcję pierogów :D
    Czapka śliczna , co prawda nie noszę okryć głowy bo gryza w czoło , nie mniej jednak bardzo podoba mi się ta , którą zrobiłaś . Jeżeli chodzi o ubranka dla lal , są sliczne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga