Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

piątek, 16 marca 2012

Passé...

Taki sweter zrobiłam sobie na wiosnę.Nie idę wraz z trendami bo pastelowy nie jest....ale nic to ;)
Ma wielki kaptur




























Rozporki na blokach




























Może być w wersji  "szlafrokowej "





























Zrobiłam tez mały myk....zostawiłam otwory na bokach,żeby tylko tył przyciągnąć lekko paskiem.






































Poza tym pokażę koraliki....














Pomalowałam krzesło dla Bzdurki






























Zaczynam pelerynkę dla Chrześnicy...komunia coraz bliżej :)














Wiosna na parapecie












I wiosna w ogrodzie....u mnie powoli się zaczyna...





























Ostatnio jestem bardzo zabiegana.Mało mam czasu na robótki i bloga.
Nie pokazuję sweterka jak należy....Chyba chwilowo nie mam serca,za dużo na głowie...Mam nadzieję że to chwilowe...
Pozdrawiam bardzo serdecznie.Cieszy mnie Wasza obecność :)

40 komentarzy:

  1. Witaj Uleczko!
    Sweter kapitalny a pelerynka zapowiada się nieżle-czekam na finał .
    Pozdrawiam wiosennie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjj jak ja lubie takie sweterki:))))...a w pastelowym w życiu bym nie pomykała:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tytuł to trochę żarcik mojej Siostry...z przekąsem tak powiedziała tuż po obejrzeniu propozycji Rydzyńskiej i Jacykowa ;)

      Usuń
  3. Sweter jest wspaniały! Uwielbiam takie, którymi można się szczelnie otulić :) A kolor, hmm, co kto lubi. Mnie się podoba, jakoś nie przepadam za pastelami...
    Wiosna u mnie na razie tylko taka w odmianie domowej, w ogródku dużo pomarzło :(
    Pelerynka będzie piękna! O zbliżającym się nieubłaganie czasie komunijnym chyba coś wiem... przeraża mnie to nieco.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wymarzły krokusy i o zgrozo!Ciemiernik..tego pojąć nie umiem...
      Tyle teraz widzę...zobaczę z czasem ile jeszcze

      Usuń
  4. piekny sewterek takie lubie :) i kolor jest sliczny :) ale u Ciebie pieknie kwitnaco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam takie swetry - niestety, wszystkie które mam, pochodzą ze sklepów, nie z pracy rąk własnych, a żal:)
    I uważam, że pokazałaś go świetnie, wygląda naprawdę atrakcyjnie, z tymi wszystkimi rozwiązaniami... a kolor (w moim monitorze indygo?) bardzo, bardzo i, moim zdaniem zawsze trendy, nie passe:)
    Widok przebiśniegów (?) rewela - wiosna, wiosna, wiosna, hurrrrrrrra!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek cudny i nic nie szkodzi że nie jest pastelowy :) krzesło wygląda super :)) i wiosna nieśmniało zagląda do Ciebie :))pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeee....no znow leże z wrażenia!!! Nawet nie mogę napisać że piękny... bo jest PRZEPIĘKNY!! Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweter!Lubię takie długie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter sobie udzierbgałaś.
    A co do pasteli, to są trendy? :) ... bo nawet nie wiem, nie śledzę. Ale, pastelowe kolory uwielbiam.
    No i zaraziłam się od Ciebie dzierganiem. Być może :), niedługo będzie moja pierwsza chusta :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweter a że nie pastelowy... nie widzę w tym problemu ;o) Ale z Ciebie pracuś! Ja się ciągle zastanawiam czy Ty czasem śpisz ;o) Ciekawa jestem bardzo tej pelerynki. Pozdrawiam Cię cieplutko Trilluś ;o)życzę dużo spokoju ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, prosty i kaptur też jest zaletą. Oj w tym roku też mam komunię, zabieram się do robienia sweterka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po konsultacji z mamą dziewczynki doszłam do wniosku,że pelerynka to lepsze rozwiązanie :)

      Usuń
  12. O takim sweterku marzy na pewno niejedna z nas :) Jest wspaniały! A korale w jakich radosnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny sweter, nie martw się nie Ty jedyna nie podążasz za modą, ważne ze Tobie się on podoba (mnie tez i widze ze nie tylko mnie). Świetny pomysł z otworkiem na pasek, a kaptury wielgachne uwielbiam. Koraliki pieknie kolorowe, super ozdobiłaś krzesełko. Ja wczoraj u mnie w ogródku tez podglądałam, wszystko budzi się do życia

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, Swetrzycho niesamowite! uwielbiam sama się zatopić w takim swetrze jak w płaszczu:)Krzesełko kapitalne, bardzo mi się podoba. A korale jak zwykle perfect!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie taki chodzi mi po głowie,jest cudowny a kolor najważniejsze że Tobie się podoba-mi też:)))
    Pozdrawiam grąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter po prostu wspaniały, aż mi się cieplutko i milutko zrobiło od samego patrzenia, kolor wykonanie same atuty.Zakochałam się w nim. W ogóle jesteś niezwykle pomysłową istotą krzesło kapitalne. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych takich wspaniałych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek jest śliczny wsam raz na wiosenne chłodne dni. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. E tam, passe - bo ktoś w jakimś "modowym" magazynie napisał że pastele są trendy? Ja lubię takie zdecydowane kolory :) a Jeszcze bardziej lubię swetrzyska - duże, do otulania :)
    Krzesełko odmalowałaś bajecznie. I dzięki za wiosnę! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały sweter. Życzę Ci żeby się dobrze nosił.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten sweter - wygląda na ciepły, a i pelerynka zapowiada się wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jest bajeczny! Pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Salut Ula,
    Belle veste pour ces journées de printemps, car j'espère que le manteau peut être rangé.
    Et les fleurs dans le jardin quel bonheur!!!!
    Bon weekend.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie zrobione pięknie

    Gorące jak słońce,
    szybkie jak wiatr,
    pozdrowienia dla Ciebie,
    przesyłam właśnie ja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, piękne, PIĘKNE!. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter jest świetny! A pastele, z tego co wiem, to nie do każdego typu urody pasują, więc na pewno wieele osób będzie Ci zazdrościć takiego "niemodnego" sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudnie zapowiada sie pelerynka, mmmm i sweter cieplusi i śliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten sweter!!!! Ale Ty tworzysz.... podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny sweter, przytulaśny:) Wiosna bywa kapryśna i w chłodniejsze dni będzie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweter wspaniały!!! Podziwiam talent do drucików :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój sweter jest wspaniały, sama bym chciała taki posiadać. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo Wam dziękuję!!!Bardzo miło jest czytać tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweter z rozcięciami bardzo praktyczny.Kolor piękny!Przebiśniegi są cudne i zwiastują wiosnę.Krzesełko dla córci fajne,na pewno jest zadowolona!A chrześnica to też szczęściara!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny sweter
    to granatowy jest niemodny? ups - od jutra nie wychodzę z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładny i bardzo do Ciebie Ula pasujący:):):)
    a ja właśnie sobie przypomniałam Ula że kwiecień się zbliża a ja przecież mam coś dla Ciebie, dla Was do zrobienia....
    Oj, czas się wziąć do pracy:):):)
    A wiosenkę masz cudną, u mojej teściowej też już widać przebiśniegi:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor:) A u mnie gdzieś nie widać wiosny, musze jutro koniecznie wyruszyć na spacer, oby tylko leń mnie nie przytrzymał w domu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo wiosennie robótkowo i ogrodowo. Sweterek jak znalazł na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga