Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 31 marca 2012

Szczęśliwi czasu nie mierzą?

Hmm...no to jak funkcjonują? ;)
A ja dla mojej Mamy zmalowałam zegar...taki oto





















































Mama z uśmiechem powiedziała-śliczny jest...
Ona lubi spękania,złocenia.Chyba najbardziej lubię robić upominkowe rzeczy :)



















Poza tym teraz robię drobiazgi Świąteczne dla siebie...No prawie...te wiszące dla moich Przyjaciół najbliższych ;) No i kurka też dla nich...
Obdarowywanie jest wielkim szczęściem.Też tak macie?






















To już ostatnie jaja.Jeszcze lakierowanie,tak może ze trzy warstwy potrzebują...
















I już ostatnie szydełkowe kurki.W sumie popełnionych 9 sztuk ;)
















Miłego wypoczynku Wam życzę.
A mnie skończył się dzień dziecka ;) Mama z Siostrą wyjeżdżają.
Smutno mi :( 
Do następnego wpisu...

32 komentarze:

  1. super jajeczka piękne kompozycje są miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie smuć się ... No może troszkę , bo przecież od czasu do czasu można , ale nie za długo i nie zbyt często .... A teraz uśmiech na twarz , no nie marudź , uśmiechnij się bo ... Bo tak ;)
    Cudne jajeczka i zegar .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra moje wróci na Boże Narodzenie :( Mamuś być może za trzy miesiące...mam nadzieję że szybciej.
      Ja się będę uśmiechać,bo na uśmiech to ja jestem chyba skazana.Ale dzisiaj mi tak jakoś...

      Usuń
  3. A ja dzisiaj pozachwycam się zegarem, jest bardzo delikatny i klimatyczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaja śliczne, bardzo podobają mi się takie nakrapiane;-)
    Śliczny zegar zmalowałaś mamie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zegar i jajeczka też śliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Wiem coś o tym, bo zostałam przez Ciebie obdarowana. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten zegar czy ja kiedyś opanuję tak decu ? a jajeczka cudne :)))pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zegar i urocze jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności! a jaka serweta cudna do tego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zegar. Niestety ta technika to czarna magia dla mnie. Może kiedyś spróbuję i coś stworzę, póki co oglądam i podziwiam. Masz te zdolności do wszystkiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak mam :)
    Robię coś wciąż z myślą o TEJ konkretnej osobie a na dnie duszy czuję strach, a jeśli jej się nie spodoba...A jak się spodoba to nie ma większej radości :)))
    Zegar zrobiłaś piękny i ślicznie Ci wyszły spękania. Mi ostatnio nie wyszły...musiałam zmywać. Ale za jakiś czas znowu będę je robić, tylko już teraz pędzel wyszoruję, albo kupię drugi :)
    Moja siostra tak daleko ode mnie i też mi jej okrutnie brak...

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki piękny zegar musi odmierzać tylko szczęśliwe godziny!! Jajeczka cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny Uleńko... przepiękny...
    i jajeczka cudne, a ja jestem szczęśliwą posiadaczką jednego niespodziewanego od Ciebie tego typu jajeczka, z czego bardzo się cieszę, bo nie dość, że jest od Ciebie to jest na dodatek śliczne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. W dniu 1 Kwietnia
    nie słuchaj radia,
    nie czytaj gazet:
    Zrób komuś figla
    i nie myśl,że się pomylisz,
    bo to dziś Prima Aprilis.

    Troszkę pokręconego dzionka Ci życzę
    dużo uśmiechu i radości
    cieplutkie pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zegar nic dziwnego że mama była zachwycona takim prezentem.
    Nie smuć się 3 miesiące szybko miną ...i znów będziecie razem.
    Ja też żyję w ciągłej tęsknocie, jakoś trzeba sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi serducho zapikało do tego zegara, taki śliczny jak mebelek.
    Mamę uradowałaś na pewno, a tęsknota ludzka rzecz:)
    w smutnych chwilach uściskaj potrójnie córcię.
    Atmosfera u Ciebie świąteczna, nowe pstre kurzyny grzeją piórka w słonku,
    i jajęta;)pięknie wyeksponowane...
    idę jeszcze popatrzeć na zegar...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajeczka i kurki fantastyczne :) Zegar też bardzo ładny - najważniejsze, że Mamie się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam obdarowywać przyjaciół, rodzinę , znajomych, a jak prezent im się spodoba to już pełnia radości:)
    Zegar wspaniały zrobiłaś!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekny zegar, jajeczka cudne, kurki sliczne, czyli dzien jak co dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zegar i ..cała reszta:)Nie bądz smutna- nosek do góry:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękne spękania Ci wyszły i jakie równiutkie!Zegar musiał się spodobać.Kurek masz jak w kurniku,będzie u Ciebie wesoło na Swięta!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny zegar..piękny.. jajami się zachewcam nadal, szczególnie tym z biedronkami:)
    Ja też tak mam jak mama ode mnie wyjeżdża...ale uwielbiam ją gościć, nawet na pół godzinki, jak jest przejazdem

    OdpowiedzUsuń
  23. A ta żółta kokoszka zamieszkała u mnie - taka niespodzianka! Uleńko, Ty jesteś niesamowita po prostu. Bardzo Ci dziękuję :*
    Zegar przepiękny i jajeczka też!
    Nie smutkuj zbyt długo, dobrze? :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Może i nie liczą ale na taki zegar po prostu warto spoglądać dla jego podziwiania.
    Dekoracji świątecznych zazdraszczam bo ja w tym roku jakoś nie miałam czasu na jajka...
    Chłop noć przeżył ale chyba mnie zaraził.
    Zdrówka dla córci Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz! Szybko reaguj to może szybciej je u Siebie przepędzisz...
      Zobaczymy czy ja nie złapię od mojej Córci zarazków ;)

      Usuń
  25. Przepiękny zegar, wspaniały prezent dla Mamy :)
    Wielkanocne ozdoby urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegar jest cudny no i jaka piękne widziałm na własne oczy u Olenty
    no i kurki cacy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. ot piekny prezent dla mamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Też tak mam, niesamowita radość sprawia mi obdarowywanie, robię to z różnych okazji, nie tylko świąt :))
    Zegar jest śliczny, kurki i jajka urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny zegara. a takie jajko sama mogę podziwiać, bo przybyło do mnie pocztą polską. przepraszam, że zapomniałam na forum podziękować, ale ... ale Ty wiesz ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace, ale zegar to jest mistrzostwo świata. Ja też wiele rzeczy robię na prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga