Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

wtorek, 20 marca 2012

Kurka Wielkanocna i nie tylko...

Od jakiegoś czasu przymierzałam się do wydziergania kurki,do wzoru której dostęp miałam dzięki Dorocie. Długo się zbierałam....ale wczoraj zrobiłam ją dla Córci do przedszkola

Kurka pochodzi z bloga Splecione nitki i słowa













 A to przy okazji pracy mama-córka zleconej w przedszkolu.Zrobiłyśmy więc na spółkę jajo.Mama lakierowała a Córa sypała brokatem....powstało takie jajo...
















A wczoraj po powrocie z pracy czekała na mnie niespodzianka! Szarpałam z zaciekawieniem,bo nie spodziewałam się żadnej przesyłki...A w środku same (jak dla mnie) cuda!
















Aniu przecież nie musiałaś... Dziękuję...ale czytasz w moich myślach! Szukałam odpowiedniego czerwonego moheru....już nie muszę szukać,bo ten jest idealny!!! A włóczkę pokazałam na powstającej w bólach pelerynce.W bólach,bo robiona metodą prób i błędów...


A teraz pokażę coś,za co mogę się być może narazić...ale warto podjąć ryzyko.Pokażę Wam chustę,którą zrobiła bardzo sympatyczna osóbka.Kasia robiła ją przy mojej drobnej pomocy.Ja tylko podpowiadałam poprzez pocztę co i jak....takie dzierganie online ;)


Jestem tak dumna,że muszę pokazać chustę Kasi.A to nie będzie jedyna...Namawiam Ją na założenie bloga,bo to osóbka która podobnie jak ja czuje ogromną potrzebę zajmowania łapek robótkami.













Pozdrawiam słonecznie!!!

23 komentarze:

  1. Śliczna kurka i jajo :)
    Wspaniały prezent dostałaś. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka i jajo urocze - Mama z Córką mają talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurka, a szal cudny:] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No........., takiej kurki słodkiej, wyszydełkowanej misternie nigdy nie widziałam - ale to, że owa kurka zniosła tak cudne jaję - to już przerasta moją wyobraźnię:) Gratulacje!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie przykuło szydełko? czyżby dwustronne? nie spotkałam jeszcze takiego.
    Kokokoszka zniosła cenne jajo, brokacikowe!
    Zapowiada się cud pelerynka, nici jak mgiełka poranna, śliczne.
    Upominki cudne, a najważniejsze, że z serca pochodzą.
    Jak zacznę coś chuścianego to do Ciebie jak w dym po poradę, można??
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to dwustronne :)
      A podpowiadać Tobie w kwestii chust zaszczytem byłoby :)

      Usuń
  6. Widzę, że niedaleko pada jabłko od jabłoni ;o) Piękne prezenciki dostałaś. Niniejszym też gorąco namawiam Kasię do założenia bloga! ;o)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kurkę i przyznaję, że ja też planuję taką zrobić, ale nie mam odwagi zabrać się za nią. Jajko wyszło Wam z Córcią super, a prezenty wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, śliczności ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny dobrze Wam idzie, kurka i jajeczko urocze, a chusta zrobiona przez Twoją koleżankę urocza

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna to spółka , Mama i Córka ślicznie jajko ozdobiła :) Kokoszka cudna!
    Prezenty śliczne.
    Dzierganie online pięknie się udało, efekt wspaniały:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kurczaczek, a razem z Córcią tworzycie zgrany tandem! A chustą mogę tylko pozachwycać się...aaale się nie dziwię - jaka nauczycielka taka uczennica :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Salut Ula,
    J'espère qu'avant Pâques cette poule aura pondu des oeufs en chocolat.......je vous félicite pour tous vos jolis ouvrages.
    Amicalement.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  14. Kureczka jest urocza, a praca w duecie mam-córka wychodzi Wam rewelacyjnie :) Jak to mawia moja mama: "nie urodzi wilk zająca" ;)
    Prezenciki dostałaś fantastyczne :)
    A chusta zrobiona przez Kasię jest piękna - widać, że zdolna uczennica przy dobrym nauczycielu tworzy cuda :) Nic tylko bloga zakładać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurka, jajeczka wszystko prześliczne. Gratuluje prezentów, już niemoge się doczekać jak pokażesz pelerynkę, i jaka z Ciebie dobra nauczycielka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ULCIU...JA OSOBIŚCIE SIE PRZEKONAŁAM JAK POTRAFISZ ON-LINE POMAGAĆ W DZIERGANIU:))....A JA WŁAŚNIE SKOŃCZYŁAM KOLEJNA GAIL:)))...Z HIMALAYA...TAKIEGO CIENIOWANEGO JAK CHUSTA DLA TWOJEJ MAMY...NIE MOGĘ JEDNAK JEJ POKAZAĆ,,,BO TO NA WYMIANKĘ:)))...A TA CZERWONA WEŁENKA-PIEKNA:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurka śliczności, prezenty też cieszą oczy, ale najbardziej niezwykłe jest jajo. Najcenniejsze są te chwile i rzeczy zrobione wspólnie. Jest co wspominać po latach. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Do takiej kurki zabieram się już od.... czasu. Szkoda, że mnie żadne dziecko do tego nie mobilizuje ;) Brokatowe jajko wygląda świetnie!!!
    Podziwiam również chustę Kasi - wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurka jest przesliczna a korale super na golfiku sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz piękne rzeczy :)
    Odnośnie kokoszki - Dorota pewnie zapomniała dodać, że opis pochodzi z mojego blogu i dlatego Ty nie mogłaś go umieścić w notce. Zatem uzupełniam informację - opis wykonania jest tutaj: http://splocik.blox.pl/2009/02/Wielkanocna-kokoszka.html
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już naprawiłam to niedopatrzenie :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga