Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

czwartek, 22 marca 2012

Pelerynka

Skończyłam pelerynkę dla mojej Chrześnicy.





















Powstawała metodą prób i błędów...Było trochę prucia...Wyobrażacie sobie prucie moheru i to dzierganego szydełkiem...masakra!




























Z efektu jestem zadowolona.Jest dwuwarstwowa,więc cieplutka.
Zapięcie jeszcze w trakcie wykańczania... Muszę kupić ładne perełkowe guziczki zamiast tych prezentowanych.























Teraz spokojnie mogę zająć się kolejną chustą ;)












Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze :)


Dobrego dnia!

42 komentarze:

  1. cudna pelerynka i czekam na chustę bo mi się już kolorek jej podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pelerynka :-)
    Cudowności tworzysz.
    Nawzajem - dobrego dnia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna pelerynka!!!Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pelerynka jest przesliczna chrzesnica bedzie slicznie w niej wygladac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, piękna, piękna!!! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykrzyknęłam: "ojej :):):)" przecudowna pelerynka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, delikatna i urocza:) Kolejny piękny wyrób. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pelerynka i jaki oryginalny wzór. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, to jest arcydzieło - mistrzostwo wszechświata i okolic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mateczko, cudna, cudna ah jakbym chciała być Twoją chrześniaczką hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. O matulu jaka wypracowana, niesamowita jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna,misterna praca:))Ulciu ja chyba znów na jakies korepetycje sie za jakiś czas zgłosze....dziś zakupiłam kolejne dwa kolorki....dla kolejnej przyjaciółki i jej mamy na prezent...znów Gail...czuję ,że już mi się zaraz przeje:))pozdrawiam z mnóstwem słońca w tle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieńmy już schemat na inny...co Ty na to?Podeślę Ci inne do wyboru ;)

      Usuń
    2. niestety te musza być juz gail...ale potem szybciutko sie zgłoszę:)))))

      Usuń
  14. Cudowna! Słodka, że aż by się chciało ją schrupać :) tego prucia to ci współczuję... robiłam chustę z takiej cienkiej mechatej włóczki i przy każdym próciu dostawałam ....... a potem kichałam tymi włoskami. Gratuluje cierpliwości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety, pelerynka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna pelerynka,też mam komunię w rodzinie no ale nie potrafię takiego cuuuuda zrobić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda tak zwiewnie:)
    Jest prześliczna na pewno mała będzie wygląda w niej cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejj... jaka śliczna!! Niesamowicie piękna pelerynka! A jak patrzę na chuste to już mnie skręca z zazdrości :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pelerynka wspaniała. Guziczki pasują te co pokazałaś, jak dodasz perełki to będzie bardzo, bardzo elegancko. A co z torebką do kompletu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczkę zrobiłam wcześniej.Nie wiem czy to komplet,ale jest :)
      http://przyjemnezpozytecznym.blogspot.com/2012/02/torebeczka-komunijna.html

      Usuń
  20. przepiękna... po raz kolejny oniemiałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach! Przepiękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, przyjacielu!
    Wspaniała praca.
    Podoba mi się twój blog.
    A ja jestem zawsze tutaj.
    Dzięki, Tania - Brazylia

    teardesonhosbytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza pelerynka...cudowna!
    Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i miłe słowa. Ciepło i wiosennie pozdrawiam.Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancka, świetny wzór!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uulalala! pelerynka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko! słusznie jest Pani zadowolona z efektów! :)
    ja zapraszam na moje 1. candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju, śliczności!
    Elegancka a jednocześnie taka dziewczęca.
    Dużo pracy włożyłaś, jak zawsze waro było.
    Chusta zapowiada się pieknie...
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna, taka "łuseczkowa" :).
    prucia współczuję ... zwłaszcza tego po szydełku :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie,dokładnie,wzór piękny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna pelerynka. Współczuje,ze musiałaś pruć. Moher się fatalnie pruje wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusta się pięknie zapowiada-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna ,dopracowana w kazdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To sama przyjemność mieć taką mamę chrzestną :) Pelerynka, jak dla księżniczki :)

    Ech, cóż mogę powiedzieć...powzdycham trochę...przepiękna chusta pod każdym względem i wykonania o koloru...ach...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga