Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 26 marca 2012

Kolejna...i nie ostatnia ;)

No cóż...Ten wzór się po prostu podoba.Pokazuję do zaakceptowania ;)

























A ja? No cóż...w międzyczasie jaja sobie robię ;)
Moje nie będą piękniutkie,gładziutkie,bo to są styropianowe jaja. Będą piękne inaczej ;)























 Trzymajcie kciuki żebym z nimi zdążyła :)
Dziś tak krótko i szybko :) Dobrego tygodnia życzę wszystkim!!!

42 komentarze:

  1. Chusta śliczna ... wcale się nie dziwię, że ten wzór się podoba :-) A jajca ... piękne! Też przez weekend robiłam styropianowe pisanki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta i jajeczka super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta piękna ,jajeczka bardzo udane!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta cudna!Jak zawsze zresztą:-)A jajka będą piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta rewelacja, jaka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta cudna, pięknie dobrałaś kolor.
    Śliczności jaja,a jakie piękne wzorki na nich, fiołki, kwiaty jabłoni...
    Spokojnego pogodnego tygodnia.
    Dzięki za podpowiedź o sernik.

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE NO ULCIU....TAK SIE NIE ROBI....JA CHCE TAKĄ POCZYNIC...CHYBA JEDNAK ZNÓW NAPISZĘ:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała zobaczyć zrobioną przez Ciebie :)Wysyłam wzór i będziemy się kontaktować.
      Kurcze...brakuje mi pisania z Tobą w tematach robótek ;)

      Usuń
    2. ULCIU....PRZEPADŁAM...JUŻ MOTAM..ZARAZ BĘDĘ POTRZEBOWAĆ POMOCY Z KULKAMI...NO W KULKI LECĘ JAK NIC:)))I JAK FAJNIE ..NA RAZIE SIE JA ROBI:)))DZIEKUJĘ:))

      Usuń
    3. A gdzie Ty na supełki już patrzysz ;) Kochana...początek to łatwa wprawka.A potem jestem ja ;)

      Usuń
  8. Wow!!!Prześliczna chusta!!!zazdroszczę !Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta zachwyca, będę podziwiać za każdym razem i piękne kolory. Jajeczka też wychodzą Ci bardzo ładnie, wcale bym nie powiedziała, że decu jest Twoją słabą stroną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W decu jest jeszcze jedna sprawa.Chcąc się nim zajmować trzeba dużo zainwestować.I nie tylko pieniążków ale i czasu.A ja po skończeniu jednej chusty mam chętną na kolejną.No nijak się zabrać za coś innego.Poza tym,jednak bardziej pociąga mnie szydełko i druty.W planach mam serwetę na drutach.I co chwilkę muszę te plany odkładać....

      Usuń
    2. HIHIH...JAK TO GDZIE...JA MAM PRZECA MOTOREK...ROBIE WŁAŚNIE TRZECI RZUT SUPEŁKÓW...CZYLI CO? JUTRO TRZECIA CZĘŚĆ-BORDIURA:))?

      Usuń
    3. Że co?Jeden mail o supełkach i już nie jestem potrzebna? Hmm....

      Usuń
    4. pretensje możesz mieć tylko do siebie...za dobrze tłumaczysz:)))

      Usuń
  10. Super chusta, jak zwykle:) Piękna kolorystyka, a wzorowi i ściegom misternym wprost nadziwić się nie mogę! Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest piękna, masz ją opracowaną w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna chusta a jajca rewelacyjne :) Kciuki zaciskam z całych sił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Salut Ula,
    je n'ai plus de mots pour vous dire combien vos écharpes sont belles.......
    Joliment décorés vos oeufs.
    Je vous souhaite une bonne semaine créative.
    Celeste

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta przepiękna ale się napracowałaś przy niej i jeszcze jajca -rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jedyna jakie to ładne!!!!Chusta przepiękna, i jajeczka cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I co? I nie myliłam się... wiedziałam że piękna chusta wyjdzie i jest pięknaaaa!!! jajecza bardzo sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko cudnie wygląda

    Spójrz błękit na niebie
    Uśmiecha się do Ciebie.
    Żółty kolor tam się mieni
    Przesyła Ci wiązkę promieni.

    Wiosna rozwija się wokoło,
    Patrzy na Ciebie wesoło.
    Więc smutek usuń w cień
    I miej Cudowny Dzień! ...

    OdpowiedzUsuń
  18. chusta przesliczna bardzo podobaja mi sie to cieniowwanie nabiera blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta jest wspaniała!!! I wzór i kolorki :)
    Pisanki też mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ szalejesz:):):)
    Twoich zdolnych rączek nigdy nie przestanę chwalić bo piękności tworzą:):):)
    Chusta przepiękna a jajeczka obiecujące:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta bardzo ładna. Jaja jedyne w swoim rodzaju i dlatego piękne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna chusta:) uwielbiam wszelkiego rodzaju chusty, apaszki i szaliki:) nawet ten w nazwisku mi pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  23. chusta piekna...i wrocilam..u ciebie znow bylam i do spacerow cie dolaczylam..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Obłędna jest ta koronka na dole wzoru:)
    Chociaż całość podoba mi się kolorystycznie fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten ażur spodobał mi się bardzo! Fajne jest tez to,że same dzięki niemu rogi się tworzą.Blokowanie to tylko formalność...

      Usuń
  25. Noo, fajny wzorek i kolorki też. Nie dziwię się, że będzie replay
    Pozdrawiam i podziwiam pisanki - szczególnie konwalie i krokusy

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzór jest fantastyczny i nie dziwię się, że wiedzie prym :) A jajeczka bardzo fajne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ misterna pajeczynka. Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusta-cudo!A jaja nawet w wersji chropowatej podobają mi się ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chusta cudowna, jak każda Twoja :)
    Jajka śliczne, chropowatość im nie ujmuje "urody".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podsyłaj mi teraz schemat na tą chustę, bo gail skończyłam, tzn. jak umiałam, tak zrobiłam :). muszę jej teraz formę nadać. aż się boję co to będzie jak już ten niby koniec roboty nastąpi.
    jaja ... miałam nie robic, ale znalazłam w pudle parę styropianowych. też nie będę im "zatykać dziurek". nie będe po prostu idealnie gładkie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne jaja, a za tą chustę to Cię podziwiam. Jest cudna i kolory ma piękne takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  32. jaja piękne, ale ta chusta to marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga