Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

środa, 28 września 2011

Kolorowe korale i mitenki

Skończyłam tęczowe korale z mulinek prezentowanych we wcześniejszym poście .Tęcza w zdecydowanie jesiennej tonacji...







































A jako że już czas rano zadbać o łapki pokazuję mitenki ,które wydziergałam z zeszłym roku.Pierwsze to zrobione specjalnie dla Justynki .Zrobiłam jej do kompletu kolczyki.To dość nietypowy komplet ;)

















A drugie ktoś sobie zmówił....















  Biedroneczka sobie spaceruje...
















A taką pięknie zroszoną przez mgłę pajęczynkę spotkałam dzisiaj rano...

Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za wszystkie bardzo motywujące komentarze.

22 komentarze:

  1. Sporo nadziergałaś:))))
    Chyba też sobie zrobię takie kolorowe korale,
    ładne są.
    Pozdrawiam-Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu to dokładnie 20 koralików :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, też chcę takie korale! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki tych korali, a wykonanie podziwiam, ja nie mam pojęcia jak kuleczki szydełkiem "obrobić".
    Mitenki fajniutkie i pewnie cieplutkie bardzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te Twoje kulki ...
    pozdrowienia dla biedronki i pajączka

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nadchodzi czas, kiedy trzeba wyjąć mitenki z szuflady :) uwielbiam je :) ale korale mnie własnie mega zauroczyły :) są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korale boskie! Chyba też spróbuję zmajstrować coś takiego ;o)Bardzo oryginalny komplet. Pozdrawiam!
    ps. Ja tu łudzę się, że lato jeszcze wróci ;o( a tu wszyscy już wyciągają szaliki i rękawiczki z szafy...ech ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te korale ale nie mniej śliczny komplet dla Biedrony:):):)
    i zamówione mitenki też cudne, jak zwykle zresztą:):):)
    słodzę słodzę ale jak nie słodzić jak wszystko, czego się tkniesz w cudo się zamienia... piękne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne i te kolorki,super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, jak zawsze czymś nowym zaskoczysz.
    Korale mistrzostwo...w głowę zachodzę jak zrobione:)
    Mitenki też super.
    Pająki tej jesieni robią nam konkurencję w tkaniu;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne korale, a fioletowe mitenki superaśne, teraz już będzie można spotkać takie cudowne plecionki na dworze...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wytworki w jesiennych klimatach. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne radosne koraliki :)
    Ja tez mialam byc tylko na chwile w Irlandii ale troche sie zasiedzialam :) Pozdrawiam z deszczowej Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne prace, cudnie uchwycona pajęczyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wszystkim dziękuję za przemiłe komentarze.Powiem Wam że i tak szłam do pracy z sercem na ramieniu(a koralami dla właścicielki w torebce)...Okazało się że niepotrzebnie...Zobaczyłam taki zachwyt w oczach...no i usłyszałam coś co mnie niesamowicie podbudowało-estetyka na najwyższym poziomie.Jestem bardzo szczęśliwa ;)
    Pozdrawiam Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Korale mnie zachwyciły - i kolorki i wykonanie pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Trilli mitenki fajowe tesz zaczełam dziargac
    ale korale fantazja
    Trilli ja musze takie miec
    więc składam zamówienie na takie korale
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bean,dziękuję :)
    Olimpia...mówisz i masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A nie przepowiadałam tych cudowności z kolorowych mulin? Przepowiadałam!
    Zachwycające są te delikatne kuleczki, zwłaszcza w zbliżeniu na pierwszej fotce. Po prostu posypać cukrem pudrem, polać śmietanką i zjeść, mniam, mniam :)
    A konstrukcja pajęcza piękna - niejedna prząśniczka chciałaby tak umieć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prządko droga...no przepowiadałaś ;)
    Zgadzając się z wcześniejszym komentarzu Elżbiety napiszę że pająki to ostra konkurencja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga