Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

środa, 3 sierpnia 2011

Powtórka z rozrywki...

Znów piórniczek.Wersja nr.2 udoskonalona.Pierwszy raz spróbowałam ozdobić koroneczką.Jestem zadowolona...

Serwetka powoli rośnie,ale czasu mam trochę mało...więc rośnie powoli.I jeszcze jak na złość nie jestem z listków zadowolona,więc je spruję i robię na nowo.Poza tym WZÓR jest trochę mały i niezbyt wyraźny...Tutaj wzór kwiatuszków i listków.

I to byłoby na tyle...Tyle chciałabym zrobić,a czasu tak mało...Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy robisz, zapraszam po wyróżnienie do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękna serwetka, już wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz teraz widać,że serwetka będzie śliczna;-0

    OdpowiedzUsuń
  4. HOLA TRILLI!!!!! QUE CAJA TAN PRECIOSA!!!! YO QUIERO UNA!!!!BONITA, BONITA DE VERDAD. BESOS DESDE CADIZ. ESPAÑA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór.Już teraz widać,że serwetka będzie piękna :)
    Tylko się zastanawiam co nie pasuje z listkami,bo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórniczek wyszedł pięknie, uwielbiam maki ...i szykuje się znowu coś pięknego :) bardzo fajne te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuniu... piórnik jest taki piękny, taki romantyczny... Ta koroneczka dopełniła wszystkiego... Cudeńko Trilli!!!
    A zaczątek serwety...
    Już widać że to będzie kolejne cacuszko, którego będę Ci tradycyjnie zazdrościć (hihiihihi...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wychodzi i nie kombinuj z tymi listkami, jest ok.
    Jak ja lubię dziergać takie rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda?To takie małe wyzwanie.
    Tylko ja coś teraz czasu nie mam na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten schemat sama też zmagalam się z tą serwetką Tobie wyszla wspaniale ja swoja wktótce też zaprezentuję
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga