Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

środa, 29 sierpnia 2012

Jest jak być powinno...

Mam jeszcze szansę ubrać swoją bluzkę.Nareszcie zebrałam się żeby ją poprawić.




















Skrócona i poszerzona :)


































 Poza tym mam zaczęte jeszcze dwie robótki...białych nici brakło a czerwone tak w międzyczasie ;)























Zapraszam na obiadek ;)
















Spacer po gospodarstwie ;)
















I do ogrodu...
















Miłego dnia!

44 komentarze:

  1. Super :-)
    Teraz bardziej mi się podoba :-)
    Rewelacyjna bluzeczka.
    Piękne kwiaty masz w ogrodzie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka świetna, a mnie juz ciekawi co tam powstanie z czerwonej włoczki. Gospodarstwo cudne, ahh marzy mi się takie małe poletko, prywatne, całe moje ale przecież marzenia się spełniają czego życzę i Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka przepiekna!!! Gospodarstwo cudowne, tęskno mi ponieważ wychowałam się na wsi...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO:)) MOJE KOLEZANKI QRKI:))-PIEKNA BLUZECZKA:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka rewelacyjna, a ta czerwień mnie zaintrygowała, cudna... ciekawe co tego powstanie? :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta...teraz będzie przez jakiś czas "chuściano"

      Usuń
  6. Piękna bluzeczka i w moim kolorze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie!!!
    A wrzesień ma być cieplutki, więc jeszcze ją ponosisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek i wzorek bluzeczki :) a ja mam pytanko Czy na plaskacza możesz zrobić zdjęcie bluzeczki? to jest nietoperz? Pięknie Ci kwiatuszki kwitną :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam zdjęcie bluzki rozłożonej na płasko

      Usuń
  9. bluzeczka śliczna i pewnie okazji nie zabraknie by ją założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka- cudo, bardzo mi się podoba, a ten kolorek prześliczny:)) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka rewelacyjna:) Podobno ma być jeszcze ciepło:)Pozdrowienia ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jeszcze nie raz we wrześniu założysz tę śliczną bluzeczkę:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja - mam na myśli bluzkę, za obiad dziękuję (jestem po).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna bluzeczka w niedzwiedzie lapy..sliczny kolor...ostatnio tez taka poczynilam...jednak w innym fasonie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam....podziwiałam Twoją bluzkę :)

      Usuń
  15. Quel plaisir pour les yeux, vous nous montrez que de belles choses.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka zjawiskowa, przepiękna co tu dużo gadać. Cudowny wzór.
    Kwiaty zachwycające niezmiennie, a na gospodarstwie:)piórowate sejmikują, czyżby miały odlatywać?:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam knują...i na tym knuciu się skończy ;)

      Usuń
  17. I patrzę i patrzę, i patrzę...:)wzór podobny do takiego jednego szala.Kolorek mój, ażur "boski".Niech Ci się nosi dobrze.Chudzi ludzie mają dobrze:):):)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzka jest kapitalna i na dodatek w super kolorze ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnej urody niebieskość i wzorek w niej super ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka wyszła wspaniale :) Ciekawe co wyczarujesz z czerwoności? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek jets piekkny taki lekki i delikatny :) gospodarstwo i ogord odwiedzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny dziergotek! Cudowny kolor i ten ażur taki misterny. Mam nadzieję, Ula, że ciepła jesień pozwoli Ci przyozdobić się nieraz w ten piękny ciuszek:) Ciekawi mnie następny dziergotek, ten czerwony, który na moim monitorze "robi" za oranż, taki soczysty, że wskazówka na moim humorometrze od razu w górę powędrowała:)
    A prawdziwe kurki ze zdjęcia znoszą prawdziwe, smaczne i zdrowe jajeczka, prawda? Wiem, bo takie kupuję od jednej pani. Mniam, mniam:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie taka ognisto czerwona chusta :)
      A te kurki są na mięsko.One nie zniosą jajek...nie zdążą :( Ja też kupuję jajka...o zgrozo!

      Usuń
  23. Bluzeczka poszerzona wygląda teraz tak bardziej luzacko ;) i bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko co można określić "sportową elegancją"

      Usuń
  24. PIĘKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta bluzeczka!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest piękna!! i fajnie , że teraz w pełni spełnia Twoje oczekiwania, poprzednia wersja była fajna, ale ta jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I odrobiłam lekcje u Ciebie :) bluzka jest obłędna, choć i w pierwotnej wersji mi się podobała :) ciekawa jestem co tam się kluje to czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna! super, super, super! No nie mogę...;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie to wszystko pracochłonne!Nie wiem jak obok normalnego życia zdążysz udziergać tyle cudnych rzeczy:)I jeszcze ogród!Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie to wszystko piękne!
    A będzie zdjęcie bluzki z "wkładką"? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebieskie cudeńko! Niech wrzesień przyniesie wiele ciepłych dni, żebyś mogła nacieszyć się nowym wdziankiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie, że jesteś teraz zadowolona czyli należało poprawić i wiesz Ulka, jest piękna i chusta z poprzedniego posta równie cudowna:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga