Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 7 maja 2012

Turkusowo

Taki zestaw przygotowałam na wymiankę z Ewą
Ja potrzebowałam dwóch bukiecików komunijnych,a Ewa chciała mieć czapkę i mitenki zrobione przeze mnie.
 Oby nie żałowała ;)















Wybrałam włóczkę delikatną,elian nicky,Niestety przez skręt włóczki przekładanie oczek jest dość widoczne.Zrobiłam co mogłam...












 Mam nadzieję że spełniłam oczekiwania.








 A to już włóczka z odzysku.
















Byłam zakochana w tej włóczce,więc zrobiłam sobie cieplusi golfik.Bardzo lubię golfy,lubię jak mi ciepło w szyję :)
































 Z bólem serca odłożyłam na chwilę serwetę na drutach.Zaczęłam robić szal z powierzonej włóczki.To przepiękny jedwab...
 WZÓR















A w ogrodzie...Znacznie ochłodziło,ale spadło dużo upragnionego deszczyku...























Bardzo mnie cieszy że mam komu pokazywać swoje poczynania.Cieszy mnie to moje miejsce sieciowe, którego prowadzenie dzięki Wam ma sens i daje wiele radości :)
Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. Witam serdecznie
    Cieplutko pozdrawiam i życzę
    miłego Poniedziałku oraz szczęśliwego
    nowego tygodnia, pełnego słoneczka i radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny zestaw, jestem pewna, że będzie zachwycona!!! uwielbiam maj za bez i konwalie... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to twoje rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten turkusowy komplecik:)) A ogród bajkowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko - komplecik jest cudny i przez niego zaczynam żałować... ale tylko tego, że zima już za nami ;)
    Ja też kooooooocham golfy, uwielbiam po prostu jak szyjka opatulona i nigdzie nie podwiewa :)
    Jedwabna chusta? toż to cudo będzie!
    A zdjęcia wiosenne takie, że aż "serce roście" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się też podoba i komplecik i w ogrodzie i to że mamy takie miejsce w sieci-to jakby drugie życie
    gdzie możemy się pochwalić ,wymienić doświadczenia i wiemy że nie tylko my mamy takiego"kotka" ??????
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,dobrze jest wiedzieć że jest nas więcej.
      Jak byłam dziewczęciem to rówieśnice dziwiły się bardzo że ja lubię rękodzieło.Zawsze byłam domatorką i zawsze lubiłam wyszywanie i dzierganie :)

      Usuń
  7. Ten komplet jest po prostu genialny czapka jest jak nie z tej epoki, muszę się chyba uśmiechnąć do Ciebie, co prawda pora jest już wiosenna i trochę można wiosnę wystraszyć ale bardzo mi się podoba.
    piękne wiosenne widoki a sweterek z pewnością się przyda na takie chłodne dni jak ten dzisiejszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komplet jest genialny, urzekający, przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Komplement od Ciebie...no no no... bardzo mi miło :)

      Usuń
  9. Mnie również bardzo się podoba komplet, wzór i kolor. Kwiaty też piękne. A szal jedwabny musi być piękny i delikatny. Golfy lubię tylko u innych, bo sama to się w nich duszę, najlepiej jak mam dekolt pod szyją. Włóczka za to piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet, śliczny kolor. Osoba , która go otrzyma na pewno będzie zadowolona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodki komplecik, a zdjęcia z ogrodu zapierają dech w piersi :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny turkusowy komplet. Myślę, że nowa właścicielka się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny... i ten kolorek, cudeńko:):):)
    a już Ewa ze swoimi niebieskimi oczętami będzie przepięknie wyglądała w tej czapeczce:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik i cudna czapeczka (poproszę o przepis):)
    Golfy wprost uwielbiam, jak w szyję mi zimno, to wszędzie mi zimno. Muszę być opatulona żeby nie wpuścić najmniejszego chłodka:)
    Jedwabny szal - Uleńko będziesz w niebie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne! wszystko piekne! A jedwabny szal - juz czekam na całość! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ufff ... Ależ dużo się u Ciebie dzieje . Ładnie , pachnąco i kolorowo . Coś dla oka , duszy i o łasuchach zawsze pamiętasz. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny ten komplecik i kolorek jaki ma fajny, o tym ciekawym wzorze, to już nie nawet wspominam... :)))
    A golfy i ja uwielbiam, ten twój podoba mi się :)
    Chusta- już nie mogę się doczekać, aż pokażesz nam to cudeńko w pełnej krasie.
    Konwalie i bzy, jak dla mnie, to najpiękniejsze kwiaty wiosny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula, z prac ręcznych szóstka, jak zwykle. Z praktyk ogrodniczych też. A z wychowania muzycznego szóstka z plusem! - Tak mi było miło posłuchać u Ciebie Elizabeth Fraser z dawnych czasów:) Nawet nie zauważyłam, kiedy zamieściłaś u siebie ten teledysk... rozrzewniłam się sobie:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi w duszy gra :)
      A słuchając tej piosenki zawsze przypominam sobie swój najpiękniejszy sen.Był niezwykły...i latały w nim kolibry.W tym śnie byłam chyba w raju ;)

      Usuń
  19. Ach ten szal....Juz nie moge sie doczekac kiedy go skonczysz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulciu:))i ja kocham golfy.....")))superaśna ta czapka:))))a szal zapowiada sie cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Turkus to mój kolor na ten rok.
    Odbiło mi tak że szkoda gadać.
    Czapa jest obłędna.
    Szkodaże serwetka czeka na lepsze czasy ale ten szal w niedzwiedzie łapy jest obłedny:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do serwety wrócę zaraz po szalu...wiesz że mam ambicje udowodnić sobie że potrafię ;)

      Usuń
  22. Salut Ula,
    J'adore ce bonnet, mais je dois encore trouver le schéma.....Le pull est également très beau,
    Quel plaisir de voir ces belles photos des fleurs du jardin....
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie że będzie zadowolona bo komplecik jest śliczny:)) i sweterek super cieplutki, a szal już mi się podoba i mój ulubiony wzorek tzw. winorośl :)))
    pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny komplet, oby nie przydał się do jesieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trilli kochana!Nie mogę się napatrzeć jakie zdolne masz łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno nowa właścicielka turkusowego kompletu będzie zachwycona ;o) Piękne prace. Bzy....mmmm kocham bzy! u mnie dopiero za kilka dni będą rozkwitać. Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  27. O rajuśku jaki boski turkusowy komplecik, pięknie go wykonałaś, zupełnie jak marzenie, golfik sliczny

    OdpowiedzUsuń
  28. Turkusowy zestaw jest śliczny :) A golfy też uwielbiam, bo ciepło w szyjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczny ten komplecik turkusowy...wciaz nie umiem takiej czapki zrobic..musze sie kiedys zawziasc i poprobowac...ale to pewnie zima...tez lubie golfy....zdjecia wiosny? a wlasciwie juz lata piekna...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ten komplet mi się podoba...jest piękny, kwiat mnie powalił na kolana przy czapce..

    OdpowiedzUsuń
  31. O jejciu, ale się nadrutowałaś! Turkusowy komplecik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny komplecik i golfik bardzo fajny. Jaka ty pracowita jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  33. Komplecik jest śliczny, nawet mojej córce spodobał się, gdzie jest ona wrogiem wszystkich czapek. Golfik też ładny, a że nicie z odzysku tego nie widać. Na chłodne dni jak znalazł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny komplecik otrzymała Ewa. Bardzo mi się podoba. Golf równie cudny i zdjęcia z ogrodu. Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. kompecik przepiekny na pewno bedzie sie podobal :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ulcia, jaki cudny ten komplecik, czapeczka jak z paryskiego żurnala. Zakochałam się w niej bez pamięci! I jeszcze ten kolor! Achhh!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga