Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 12 maja 2012

Najszybsze ciasto

Dla Taty :)
Ciasto z rabarbarem
















4 jaja
1 szklanka cukru
0,5 szklanki oleju
1,5 szklanki mąki luksusowej
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
zapach
 
Wrzucam wszystko do miski i miksuję.Wlewam do foremki i wrzucam rabarbar.





















To takie ciasto które zrobi każdy...albo awaryjne jak czasu mało. Wygląda niepozornie ale smakuje doskonale. Znika błyskawicznie! A dlaczego dla Taty? Bo my z Bzdurką jutro będziemy na Komunii ;)













 Ten przystojniak ma już około 15 cm ;)
























 A ta odmiana lilaka jest niezwykła.Mimo iż ma nieco drobniejsze kwiaty to ma ich całe mnóstwo i pachnie o wiele intensywniej od pospolitego bzu :) Dzisiaj przy tak "mokrym" powietrzu zapach roznosi się na cały ogród...jest cudownie!

Pozdrawiam bardzo serdecznie i uciekam robić siebie i Córcię na bóstwa ;)

27 komentarzy:

  1. też takie robię :) jest super bo szybkie, tanie i naprawdę smaczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to ciacho! Pięknego świętowania :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam! na kruchym cieście z kruszonką. A Twojego wypróbuję, bo apetycznie wygląda;
    Ogórki rosną jak na drożdżach dopiero co kwitły:)
    Przyjemności podczas jutrzejszej uroczystości:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, takie ciasta są najlepsze, żadne tam kremy, choć i te lubię ;)))
    niech jutrzejszy dzień będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten przepis, podoba mis się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przepis u mnie też bez zakwitł na całego.

    Zawitał piękny dzionek na niebie.
    Ach! Jakże ja lubię Ciebie!
    Niosę z mej duszy życzliwej,
    wianek życzeń dla Ciebie!
    Niech Ci jasne słońce świeci.
    Żyj szczęśliwie wśród radości.
    Niech Ci czas, jak strzała leci,
    pełen uciechy i pomyślności…
    Słonecznie i srebrzyście ,pozdrawiam i życzę,
    cudownej niedzieli…

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój bez jest jeszcze mały i nie kwitnie ale byłam wczoraj u znajomych, nazrywałam sobie pokaźny bukiet a teraz siedzę i wdycham, wdycham...;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię takie szybkie ciasto z rabarbarem, a bez niestety tylko biały mi został ale pachnie równie pięknie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, rabarbar - wieki go nie jadłam :) Chyba jeszcze w dzieciństwie jak jeździłam na wakacje na wieś do Babci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę przepis, dzięki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Salut Ula,
    Très appétissante cette tarte, je comprends qu'elle parte vite.
    C'est vrai que le jardin en ce moment est un enchantement.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba ukręcę takie ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie zapomniałam o rzewieniu, uwielbiam ten kwaskowy smak.
    Ciacho na pewno smaczne.
    Dobrego i ciepłego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ciacho...dzięki za przepisik, ale chyba można z każdymi sezonowymi owocami takie w parę minut wyczarować? np. jabłkami czy śliwkami? aleś mi na nie ochoty narobiłaś...a ja już po kolacji,..a znów jeść mi się chce...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wczoraj miałam drożdżowca z rabarbarem:), ale Twoje ciasto zdecydowanie praktyczniejsze:)
    Następne z rabarbarem będzie z Twojego przepisu>
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciasto pyszota, też takie lubie i do tego jeszcze kompot z rabarbaru. Ogórek rozmiar ma już spory, a bez na pewno slicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne to ciasto. Prosty przepis każdemu wyjdzie :) a wygląda smakowicie. Mam nadzieję,że komunia się udała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, prosty przepis na ciasto a zapach bzu uwieeelbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a długo toto pieczesz?..bo mi sie go zachciało:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula u Ciebie jak zwykle smacznie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaraz przepis wypróbuję ,mam rabarber i musze zrobic szybkie ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam rabarbar i dzisiaj zrobię ciasto, dzięki za przepis.
    bardzo lubię maj za konwalie i bez

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga