Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

czwartek, 14 marca 2013

Na PIERWSZE wiosenne spacerki ;)

Trafiła się wyjątkowa okazja...bardzo wyjątkowa...więc zabrałam się za pierwsze trampki.
Wyszukałam sobie kilka opisów wykonania.Najlepszy i najbardziej do mnie przemawiający znalazłam TUTAJ(klik)
Użyłam do szydełkowania tego obuwia włóczki Elian Nicky,a to dlatego że jest wyjątkowo delikatna w dotyku.
Pokazuję więc mój debiut :)



 Zdjęć dużo,bo chcę mieć pamiątkę tych słodziaków...bo są naprawdę malutkie i dzięki temu takie fajniusie!
To najsłodsze szydełkowanie z możliwych ;)
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze,dziękuję że Jesteście!

40 komentarzy:

  1. Faktycznie sama słodycz, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :-)
    Świetne trampki zrobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleczko trampeczki są cudowne i kolorki świetnie dobrane !
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urszulko, Aniele mój :):) spadłaś mi z nieba.
    Właśnie wczoraj zaczęłam takie trampeczki ale marny schemacik mnie zmyla.
    Teraz zacznę tym polecanym przez Ciebie ... oj jak się cieszę!!!
    A buciczki cudniaste, pięknie dobrałaś kolorki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z przyjemnością niedawno dziergałam trampeczki. Z rozpędu zrobiłam kilka par;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, cudne, cudne...perfekcyjne wręcz;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! To chyba dla dziewczynki? Szkoda że nie mój rozmiar ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Pola,to dla chłopczyka :) Moja Siostra też ubolewa że rozmiar nie dla niej ;)

      Usuń
  8. Super! ja też właśnie usiłuję zrobić buciki dla mojej Oliwki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Damskie" już robiłam kiedyś,nawet kilka par....ale "męskie" po raz pierwszy!

      Usuń
  9. Boskie!
    Już je widzę na maleńkich nóżkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne trampeczki, dzięki za wskazanie kursiku, mam dla kogo je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację słodziaki na maleńkie nóżki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Fantastyczny debiut :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka!
    Szkoda, że nie mam komu takich wyszydełkować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Cieszę się że mój tutek się przydał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydał się bardzo!Dziękuję raz jeszcze!

      Usuń
  15. są cudowne :) kiedyś też takie robiłam.Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajniutkie, tylko założyć na małe nóżki i na spacerek, żeby tylko pogoda pozwoliła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalne ;) nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super sa sliczniutkie ;)pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny debiut Uleczko, śliczne trampeczki:)
    Buziaczki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. Są kapitalne! Rób, rób zdjęcia, szczególnie takim tycim bucikom :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulu, słodki i uroczy ten Twój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trampeczki jak się patrzy cudne i jeszcze czerwone ;)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  23. No to wyprodukowałyśmy rozmiar mini w podobnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  24. :)) mokasynki jak ta lala:))) cudne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne!!!!aż szkoda ,że nie mam małych dzieci:(Pozdrowionka słoneczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne bamboszki. Trochę pomyszkowałam po blogu, piękne prace.
    Pozdrawiam serdecznie Zosia

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne, słodkie i takie jak trzeba. W imieniu swoim i Milanka - dziękuję najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga