Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 24 marca 2013

Na drutach wydziergana...

Bardzo chciałam zrobić kolejną serwetkę na drutach,ale nigdy nie było czasu. Teraz go znalazłam i zależało mi żeby właśnie teraz szybko to wykonać.I jest !



Samo rozpoczęcie pracy wyszło mi średnio...no i już tak zostało.Ale ogólnie muszę przyznać,że te mgiełki na drutach są urocze i dobrze się je robi.
Wzór znaleziony w sieci umieściłam TUTAJ(klik)


Z rozpędu więc złapałam za schemat,który czekał na wykonanie prawie rok!!! Tym razem tak szybko nie pójdzie...a może nawet z przerwami będzie powstawać.To duuuża serweta ,moje marzenie!
Patrzę na Wasze blogi i się zachwycam!Tyle cudowności z okazji Świąt powstaje...
 Ja w tym roku nie robię dużo ozdób Wielkanocnych.Tak naprawdę czas nie pozwalał zbytnio,a i przyznać muszę że w zeszłym dość dużo ich powstało i będą ozdobą Świąt tegorocznych :)
Tyle że pogoda jakaś nie na te  Święta...-20 stopni...hmm

Pozdrawiam serdecznie!

58 komentarzy:

  1. ulciu...dla 5 drutów...to jednak o3 za duo:))))))))))) a uwielbiam takie serwety:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. miało byc" dla mnie"...i oczywiście "za dużo" chyba czas na sniadanko..bo literki zjadam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi pięcioma trzeba trochę tylko wytrzymać,a potem myk na żyłkę ;)

      Usuń
  3. Podziwiam, dla mnie to czarna magia! Może kiedyś się nauczę:) Przepiękna, wcale nie dziwi, że chciałaś ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie uczy Lacrima na swoim blogu...Gosieńko,wszystko jest do zrobienia ;)
      http://zamotanalacrima.blogspot.com/2012/02/kurs-robienia-serwet-na-drutach.html

      Usuń
  4. Piękna! Kocham Twoje ażury, czy to chusty, czy serwety. Zostanę już fanka na wieki Twoich prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to bardzo miłe co piszesz :)Buziaki!

      Usuń
  5. Mnie też mgiełki zachwycają, ale na drutach nie potrafię zupełnie nic i jeszcze do tego czterech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt,żeby zrobić serwetę na drutach,trzeba być z nimi w dobrych relacjach ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Te na drutach jednak inaczej się prezentują,prawda?
      Buziaki Joluś :)

      Usuń
  7. Faktycznie piękna jest !!
    takie mgiełki fajnie się robi, dlatego że wiemy jakie cudo powstanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej zacząć...bo wtedy oczek mniej niż drutów ;)

      Usuń
  8. Coś pięknego! Nie myślałam że można takie formy na drutach robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serweta cudowna, zawsze podobały mi się serwety na drutach - niestety nie umiem na nich robić :-(, u mnie z ozdobami eż kiepsko.. wykorzstam te z zeszłego roku, jakos nie mam natchnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na to co za oknem...Nie ma natchnienia niestety...

      Usuń
  10. Piękna mgiełka :) Ja na drutach nie potrafię nic a nic działać i nawet mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulu, serweta jest jak marzenie, piękny wzór i kolor, podoba mi się również to, że ma kształt kwadratu.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,jak zobaczyłam ją w sieci to też dostrzegłam jej wyjątkowość :)

      Usuń
  12. Uleńko piękna ta Twoja serwetka, ale przecież ty w swoich rękach masz niezwykły dar,z ogromną przyjemnością oglądam kolejne Twoje prace. Co do ozdób to ja z reguły oddaję gro tego co zrobię:))))
    Buziaki i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  13. serwetka pieknie Ci Ula wsyzla jest taka delikatna, dzisija wlasnie slyszalam, ze wPolsc jest -23 i myslalam ze to jakis zart bo wierzyc sie nie chce. Milej niedzieli Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna serweta ich urok zawsze zachwyca,pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedzielne śniadanie jem przy komputerze:)(bardzo nie zdrowo) i lubię biec do Ciebie !co tam Uleczka wyczarowała nowego????i tak oglądam kolejne cudeńka i się zachwycam i zachwycam bez końca:DDDDD
    Nawet nie patrzę na termometr dzisiaj bo nie chcę się denerwować:((((((brrrrrr,brrrrrr:)))))
    Pozdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co...my mamy tak blisko do siebie.A ja nawet czasem bywam w Łodzi,więc może nie będziemy się odwiedzać tylko blogowo ;)

      Usuń
  16. Patrząc na tę Twoją cudowną wyjęłam druty szt 5, kordonek i chyba wreszcie pofatyguję się rozpocząć bo od dawna tylko ględzę że mam zamiar.Lacrimowy kursik wielokrotnie przeczytany ale "chciałabym i boję się":):):) Jak pokonam ten schemat u Lacrimy to uśmiechnę się do Ciebie o wskazówkę gdzie w necie znalazłaś tę powyższą.
    Cmokam śnieżnie ale nie zimno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dorzuciłam schemat,więc zachęcam!Radość z tworzenia takich serwetek jest przeogromna!

      Usuń
  17. Przepiękna serweta i pięknie pokazana, już czekam na tę duuużą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak serweta jest piękna :))) jak dla mnie serwety na drutach to czarna magia więc tym bardziej chylę czoła pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna wyszła! zazdroszczę Ci jej :)) tym bardziej, że nie umiem dziergać na takich drutkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka jest śliczna!
    Mam w planach dzierganie seretek na drutach, bo bardzo mi się podobają, nie wiem tylko kiedy to nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej...zobaczysz jak cieszy takie robótkowanie :)

      Usuń
  21. Piękna:) Też myślę o takiej na drutach, może w lecie:)Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wydziergana! Ja zabrałam się za szydełkową serwetę, ale wątpię czy ją zdołam dokończyć, a tu druty, dla mnie ,to wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj szansę szydełku...bardzo chciałabym zobaczyć Twoją serwetkę :)

      Usuń
  23. sliczna serweta :) ja tez zaczełam ale weny brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna serwetka,
    z niecierpliwością czekam na tą dużą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknotka Ci wyszła:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, aura za oknem nie nastraja wielkanocnie ;) ale jeszcze cały czas się łudzę, że jednak wiosna przybędzie na czas ;)
    Uwielbiam serwetki na drutach - Twoja wygląda pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Te mgiełki na drutach to dla mnie czary mary. W życiu nie próbowałam i nie ma szans, że kiedyś się odważę! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna serwetka. Tylko raz próbowałam zrobić serwetkę na drutach. Efekt nie był taki, jak sobie życzyłąm, no i spasowałam. Tobie wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  30. zdecydowanie jest piekna...marzenie...ja robilam podejscie w koncu do chusty niby wiem co i jak ale nie idzie...te wzory jakies skomplikowane sa;D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny wzór i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Wam wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocza serwetka i przecudny zajączek :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna!
    I kicaczek też słodki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna ta serwetka. Strasznie jestem ciekawa tej Twojej dużej serwety.
    Z pwenością będzie niesamowita.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bossssskaaaaa.... !
    Ja robię na drutach, ale jakoś 5 na raz jeszcze mnie przeraża :)
    gratuluję zręczności;)
    pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, świetne ;o jestem pod wrażeniem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna serweta :-) Piękny wzór znalazłaś. Ja ciągle mam nadzieję, że i ja zacznę robić serwety na drutach...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga