Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 23 grudnia 2012

Z motyką na księżyc...


Trochę się szarpnęłam z dziergadełkiem dla Mamy.Na szczęście się udało.Zrobiłam chustę,którą Mamuś moja znajdzie pod choinką.Długo to trwało...
To praca nie na krótki czas,nie przy takim natłoku obowiązków.No i nie po kryjomu. Ale jest!Kilka nocy zarwanych...ale jest!
 Chusta PERCY ,wzór dostępny TUTAJ(klik)
Włóczka nabyta TUTAJ(klik) .Zużyłam około 750-800 metrów tej przędzy

Przędza jest cienka.Pierwszy raz z takiej robiłam.I na tą okoliczność zakupiłam nawet druty drewniane KP,bo z moich zwykłych robótka zbytnio wymykała się.




Jestem zadowolona,ale zobaczymy czy Mamuś moja będzie...Jakby co to nie ja...przecież to Mikołaj ;)


Udekorowałyśmy z Siostrą domek,tak żeby już był klimat.Coś pod sufitem...

Coś nad oknem...
Oświetlenie jest cudownym dopełnieniem Świąt... a idealne znalazłam TUTAJ. Zerknijcie,prawda że cudowne?!

Choinka Mojej Córci jakiś czas temu wystrojona czeka na Święta...

Przybyła jedynie przecudnej urody śnieżynka od Ewelinki .Ewelinko,strasznie się cieszę że zaczęłaś szydełkować.Tak jak chciałaś...wisi na Bzdurkowej choince :)))


A to nie koniec przecudownych niespodzianek.Moja  "sieciowa"  bratnia dusza też mnie obdarowała.Dzięki Niej jakiś czas temu poznałyśmy Mikołajka.Polubiłyśmy go razem z Bzdurką.Od wczoraj ,dzięki Kasieńce, czytamy kolejną porcję jego przygód :)

No i ja dostałam reniferka.Strasznie się cieszę,bo reniferków nigdy zbyt wiele ;)

Dostałam też przemiłą i przepiękną przesyłkę od Ewci .Oczu oderwać nie mogę.Ewuniu...zapiszę w tym zeszyciku najlepsze przepisy.Dzięki Twojemu upominkowi zyskają wiele na urodzie i wartości :)



A dzisiaj wyjęłam ze skrzynki pocztowej wzruszające życzenia od Elżbiety,okraszone jej idealnymi śnieżynkami.Elu,Ty wiesz że Cię podziwiam od zawsze .Wielka to dla mnie radość mieć szansę na kontakt z Tobą :)))

I to tyle jeszcze na dzisiaj...Kolejny wpis będzie z życzeniami :)
Na razie uciekam do ciast i śledzi,które to ja wykonuję na każde Święta.Wynegocjowałam sobie to przed laty ;)












Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

36 komentarzy:

  1. Piękna chusta! Bardzo zwiewna i delikatna. Mama na pewno będzie zachwycona :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta przecudnej urody...piekna...sliczne drobiazgi...pozdrawiam i wesolych swiat zycze...ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna...
    Rewelacyjna chusta - na pewno mama będzie zadowolona :-)
    Pięknie masz dom udekorowany na Święta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE PREZENTY:) I TE OTRZYMANE I TE DO OFIAROWANIA, POZDRAWIAM ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty,na miejscu mamy chustą byłabym zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  6. chusta wyszła cudnie, Mama na pewno będzie zachwycona!
    Uwielbiam takie misterne robótki i kolor wspaniały!

    Widzę, że świątecznie jesteś już gotowa, więc PIĘKNYCH I PEŁNYCH RADOŚCI ŚWIĄT Ci życzę!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana...to Twoje chusty mnie zachwyciły tak,że sama się za ich dzierganie zabrałam :)

      Usuń
  7. mój mężus kocha si w Mikołajku:)))Ulciu jak to miałby się ta chusta nie podobać????????????? ona jest nieziemska:))))))))))))))))...i jeszcze ten kolorek:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...to teraz miałby o czym pogadać z moją Bzdurką.Mikołajek jest prze kochany!A czyta się go cudownie.Tak trochę "szelmowski"ton przybieram ;)
      Kolorek nareszcie dobrany w punkt.Taki moja Mama kocha!

      Usuń
  8. Ulu! Cieszę się bardzo, że moja skromna śnieżynka zdobi choineczkę Bzdurki :) Życzę Wam Kochane wszystkiego co najlepsze na Święta i każdy dzień roku! :) A chusta dla Mamy jest prześliczna - wspaniały wzór i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie...jaka skromna??!!Czy Ty widzisz jak upiększa choineczkę?
      Buziaki ogromne za nią.Aniołek makaronowy niestety nie przeżył transportu pocztowego :(

      Usuń
    2. O życie aniołka właśnie się obawiałam - jak widać nie bezpodstawnie...

      Usuń
  9. Chusta cudowna,muszę "wypróbować" ten wzór a prezenty boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się ją fajnie.Trzeba się tylko pilnować przy odcinku wzoru dwustronnego,ale poza tym bajka!

      Usuń
  10. Przepiękna chusta - mamie na pewno się spodoba:)
    Cudowne prezenciki otrzymałaś:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie...i Tobie dziękuję za prezenciki.Pokażę je w pełnej krasie kochana duszyczko moja :)

      Usuń
  11. Cudna chusta! Wesolych Swiat! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak pięknie u Ciebie świątecznie i jakie cudne prezenty dostałaś, chusta jest śliczna będzie się mamie podobała :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu :) Tylko wszystko jakoś tak w pędzie...nie mam czasu do Was zaglądać!

      Usuń
  13. Ściskam świątecznie z najlepszymi życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała chusta...ten tytuł to taka zmyłka rozumiem bo wszystko jest fantastyczne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna chusta, śliczne dekoracje, piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnych, radosnych...z iskierką w oku,
    z nadzieją na wszystko co najlepsze, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta piękna! Będzie sie podobała na pewno.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  18. chusta mnie powaliła :) spokojnych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego w ten radosny czas dla Ciebie i Twoich najbliższych a w Nowym Roku spełnienia marzeń.Niech córcia zdrowo rośnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta jest prześliczna!!! Mama będzie zachwycona :) na 100%!
    Życzę Ci radosnych, ciepłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uluś kochana
    z okazji tych najpiękniejszych Świąt
    i ja chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia:
    zdrowia bo to najważniejsze,
    wytchnienia od codzienności,
    w sercu radości,
    spokoju ducha,
    mnóstwo chwil szczęśliwości
    i aby wciąż były przy Tobie czyjeś bliskie gorące serca.
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!

    Niech piękne będą dla Ciebie te Święta!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna chusta, pieknie zostałaś obdarowana. Życzę Ci dużo radości, miłości i wielu cudownych chwil spędzonych z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piekna chusta! niesamowita, niesamowita.. i ten kolor, a ile pracy... piekna...
    A jak już tu jestem - życzę Ci zdrowych, wesołych, ciepłych, rodzinnych i najwspanialszych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga