Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 1 lipca 2012

Wiejskie klimaty

Po tym jak zrobiłam tacę znalazł się jeszcze jeden przedmiot do ozdobienia...podjęłam się i wyszło coś takiego...























Z trzema przegródkami...


















na...


cokolwiek ;)














Prawda że cudownie jest się otaczać kwiatami?



























Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że Jesteście ze mną :)
Dobrego tygodnia!

48 komentarzy:

  1. Ula piękny dekupaż, bardzo ładnie zrobiłaś to pudełko na wino, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ozdobiłaś pudełeczko. Też mam te serwetki, już nawet jedną użyłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta technika pozostanie dla mnie tajemnicą, ale to potęguje poziom zachwytu. Zapewniam! :-) Piękne pudełko z interesującą zawartością ;) A sesja kwiatowa ... no cóż... cudna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniejszą masz wiedzę tym bardziej moja praca będzie dla Ciebie imponująca ;)

      Usuń
  4. Skrzyneczka urocza, w bliskich mi klimatach ;-)) Nie wyobrażam sobie otoczenia bez kwiatów. Cóż za feeria barw!Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś pudełko. Śliczny motyw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,motyw jest cudny...mam nadzieję że pozostałej serweteczki nie będę musiała zwrócić ;)

      Usuń
  6. O rany!Jaka piekna skrzynka!!!O kwiatach nie wspomne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i taca i skrzyneczka :-) Masz talent :-)
    A kwiaty - no cóż, uwielbiam po prostu i nie wyobrażam sobie bez nich domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Margarytko!
      Bez kwiatów dom jest smutny i bez życia ;)

      Usuń
  8. Skrzynka śliczna, a fukcje to moje najulubieńsze kwiaty i do tego u mnie pięknie rosną, chociaż w tym roku musiałam zaczać od początku, bo niestety za wcześnie je wystawiłam i mróz zrobił swoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kochałam fuksje,ale moja miłość spotęgowała się podczas pobytu w Irlandii.Tam krzewy fuksji rosły nawet w przydrożnych rowach!
      Oczywiście zaraz sama zaczęłam tam hodować.Miałam już całkiem spory krzaczek...taki około 80-cm.

      Usuń
  9. piekne kwity w twoim ogorodku..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu że nareszcie mogę u Ciebie zostawiać komentarze ;)Pozdrawiam!

      Usuń
  10. bardzo fajna skrzyneczka! I na wiele różnych rzeczy moze być - butelki, na blender - tylko ta misa do siekania pewnie by się nie zmieściła. Piękne kwiatki! Też mam fuksje - w tym roku chcę spróbować je rozmnożyć i przezimować, bo w zeszłym roku nie miałam aż takiej wiedzy i myslałam, że fuksje są jednorocze! I wyrzucialam! A gdzie zimujesz kwiaty doniczkowe z ogrodu i tarasu? Bo zastanawiam się czy mi przezimują w szklarni? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex ja kiedyś miałam dwa drzewka fuksji.Było takie metrowe!A gałęzie aż łamały się od kwiatów...
      Przechowuję w domu.Ustawiam na parapetach a większe egzemplarze w mniej uczęszczanym pokoju.
      Nie wiem jaką masz tam zimę,ale u nas w kraju w nieogrzewanej szklarni nie mają szans na przetrwanie...

      Usuń
  11. Ulcia, piękny decoupage...
    sama cieniowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama...znikąd pomocy ;)
      Jola,podpatrywałam najlepszych przecież!

      Usuń
  12. Skrzyneczka przepiękna i tacka, którą linkujesz też! Marzy mi się ostatnio taka drewniana, muszę przypilnować, żeby mi mąż taką pozbijał ;) A kwiaty cudne! Sama nie wyobrażam sobie bez nich życia! W tym roku dużo sama wyhodowałam z nasionek: całą masę lobelii, czerwone stojące werbeny, ogromną ilość czerwonej szałwii błyszczącej, oprócz tego po raz pierwszy sanwitalię i osteospermum. Pierwszy raz kupiłam fuksję - uwielbiam ją !!! Pozdrawiam kwiatowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fuksje kocham od dawna!Hodowanie samemu to radość po stokroć!

      Usuń
  13. Piękna skrzyneczka:)
    I moje ulubione fuksje!!!
    Jeśli w piekle są ogrody to tam własnie pójdę...
    za kradzieże roślinek po lasach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...nawet byś nie pomyślała skąd ja skubałam maleńkie szczepki roślinek...ale sie nie przyznam publicznie!Nigdy w życiu! ;)

      Usuń
    2. Ja się przyznam, a co mi tam, już się przedawniło- z palmiarni w Poznaniu. Mieszkałam blisko, chodziłam często i tak jakoś wyszło, że nie mogłam się pohamować.

      Usuń
  14. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko a kwiatki cudowne też uwielbiam otaczać się roslinkami wszelakimi, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyszła skrzynia, wspaniały motyw wybrałaś;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzynia na wina bardzo fajna :) Przepiękne zdjęcia kwiatów. Fuksje wręcz urzekające !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszła Ci ta skrzyneczka :)) i kwiatuszki cudne :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyszło:) bardzo podobają mi się fuksje , nawet kiedyś próbowałam hodować , ale jakoś mi nie wychodziło:( Wszystkie kwiatki są u Ciebie piękne:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cokolwiek to to nie jest:)))Na pewno pyszne,a tym bardziej w takiej oprawie!Skrzynka gustowna,tak jak lubię,bez przesadnych zdobień!Fuksje kocham-i wiszące i stojące!Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Skrzyneczka piękna i na pewno przyda się w domciu, a wiejskie klimaty będą zawsze na czasie.
    Ty też kochasz kwiaty i pięknie je pokazujesz...cudne fuksje i skalniaczek barwny...o raju!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzyneczka bardzo ładna - widzę w niej np. butelki z octem, oliwą, olejem - takie kuchenne klimaty, chyba ze względu na motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna skrzyneczka ! Takie rzeczy są zawsze ponadczasowe. Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie przyozdobiłaś tą skrzyneczkę :)
    Uwielbiam podpatrywać Twoje kwiatki, bo dosyć, że śliczne same w sobie, to jeszcze pięknie sfotografowane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Salut Ula,
    très joli ce coffret à bouteilles, et comme toujours magnifiques photos de vos jolies fleurs.
    Amicalement.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  25. Uluś, skrzynaczka przepiękna, dopracowana cudnie i te cieniowania... Kwiaty pięknie kwitną, uwielbiam lato!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny efekt! Bardzo lubię takie klimaty, jesteś mistrzynią cieniowania!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna skrzyneczka wyszła! A kwiaty...zapierają dech w piersiach! Szczególnie te z dwóch ostatnich zdjęć :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Skrzyneczka nie tylko piękna, ale także praktyczna! Kwiaty u Ciebie śliczne, szczególnie przyglądam się tym funkiom, miałam do niedawna ich kilka gatunków, niestety przywlokło się jakieś choróbsko i z trudem utrzymuję doniczkę z tym pięknym kwiatem.Pozdrawiam i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna i jakże przydatna skrzyneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ula tyle u Ciebie się dzieje , zresztą jak zawsze. Piękności tworzysz, a kwiaty cudne. Mnie zauroczyła pelargonia czerwono biała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfekcyjnie ozdobiona jest ta skrzyneczka! Kwiaty również masz śliczne. Masz rację cudownie jest się otaczać kwiatami :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko, zaczynam nadrabiać zaległości u Ciebie, więc szykuj się na hurtową ilość komentarzy :)
    Jaka cuuuuudna ta skrzyneczka, ach! No i kwiaty cieszące oko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga