Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 12 lutego 2012

Zapraszam do zabawy :)

Już niedługo minie rok od napisania pierwszego posta.W tym czasie troszkę zdążyłam pokazać swoich dłubanek.Przeczytałam bardzo wiele miłych słów na temat moich prac.Nawet raz nie przeczytałam złośliwości do mnie kierowanych-to bardzo miłe.Poznałam bardzo wiele osób,przemiłych i przesympatycznych,otwartych na innych jak ja.Zyskałam bardzo wielu obserwatorów ku mojej ogromnej radości.Bloga tego nie prowadzę w celu szukania zbytu na moje prace.Wykonuję je głównie dla przyjemności,więc każde napisane przez Was słowo jest dla mnie ogromną radością i uznaniem dla tego co "wyprawiam".
To takie moje szczęśliwe miejsce,moja bajka ;) Tak chciałam,dlatego stworzyłam sobie miejsce w takim klimacie.Mój blog pokazuje mnie,to moja wizytówka :) To jedyne moje miejsce sieciowe.Nie potrzebuję Facebook-a ,ani żadnych innych podobnych...
Dlaczego Trilli?Bo to inaczej Dzwoneczek-a ta maleńka wróżka to bardzo wyjątkowy idol mojej Córci.Do niedawna Bzdurka żyła w otoczeniu wróżek-to był jej świat.Już z tego wyrosła...

Dokładnie 5 kwietnia mija rok temu blogowi :) Jest to doskonała okazja do zorganizowania zabawy.

Bardzo lubię brać udział w Waszych zabawach blogowych.Zdarza się też niejednokrotnie że jestem szczęściarą i wygrywam.Tym bardziej chcę i ja coś dać...Nawet powinnam,przecież nie można tylko brać ;)


























Bardzo serdecznie zapraszam do zabawy.Do wygrania będzie szal,którym zachwyciłam się TUTAJ i proszę bardzo :) Czy to dobry pomysł? Oby..
Kolor nie jest przypadkowy.Bardzo dużo osób chwaliło kolor mojej chusty,więc nie zastanawiałam się długo :)
Włóczka Alize ,uwielbiam z niej dziergać.Jest delikatna jak puch :)
  Zasady wszystkim ogólnie znane.Czyli komentarz pod postem,oraz informacja na swoim blogu o mojej zabawie.Losowanie odbędzie się 4 kwietnia.Ogłoszę wyniki dnia następnego.
Teraz pozostaje mi spokojnie obserwować rozwój sytuacji ...
 

 Dziękuję Wam za ogrom miłych słów na temat torebeczki.To bardzo miłe :)
Napiszę to co w komentarzu  pod postem-Ja sama bardzo wspominam moją torebeczkę komunijną.Dawno to było...w czasach kiedy made in china nie wzbudzało pogardy,a raczej zachwyt! Była biała oklejana koralikami głównie w kolorze niebieskim,z dodatkami innych kolorków.
Bardzo bym chciała,żeby moja Chrześnica również choć troszkę zapamiętała swoją :)
Teraz pozostaje mi jedynie jakiś sweterek lub pelerynka...muszę to sobie ułożyć w głowie,bo włóczkę już zakupiłam :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :) Dobrego dnia!

146 komentarzy:

  1. Witaj Uleczko!
    ustawiam się pierwsza w kolejce po to tylko żeby mieć pamiątkę od Ciebie!Lubię Twojego bloga i czekam zawsze niecierpliwie co teraz pokażesz ?
    PS -ale jak zwykle nie umiem wkleić na swoim blogu tej informacji .
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuj, obserwuj a ja sobie popatrzę na to kolejne Twoje cudo.Podoba mi się.W kolejce jednak się nie ustawiam, jestem z boku:)::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba wszystko co tworzysz. Szal jest cudowny :-)
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal! Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uluś, ja nie zdążyłam wypowiedzieć się na temat torebeczki, bo mnie moje matrioszki pochłonęły. Dołączam teraz do chóru zachwytów. Twoje szydełkowe cudeńka są prześliczne. Gratuluję Ci roczku i cieszę się ogromnie, że możemy spotykać się w tym blogowym świecie. Przyznam jednak, że miło by mi było poznać Cię w tzw. realu. Może kiedyś się uda. Po chustę ustawiam się grzecznie w kolejce. Może dopisze mi szczęście. Jest cudna i od dziś zaczynam czarować rzeczywistość, żeby trafiła do mnie. Wielu rocznic Ci życzę i wielu przyjaciół na blogu. Buziaki przesyłam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szal kolorki również więc i ja się zapiszę:) pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy
    http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/02/powitalne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. szal jest cudny i staje w ogonku może tym razem mi się poszczęści :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny szal i śliczne kolory :) ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo radości w prowadzeniu bloga a dla podglądaczy;) miłych werażeń.
    Bo miło tu u Ciebie i twórczo.
    Ustawiam się w kolejce, wygram nie wygram ale co się nabędę w miłym gronie to moje :):)
    Torebeczka z poprzedniego wejścia zachwycająca!przepiękna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory boskie!!!!
    Ustawiam się potulnie i czekam na losowanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze i ja bede miala odrobine szczescia i wygram takie cudo...to by byl dopiero odjazd! Piekne kolory i wzor no i wykonanie. Jeszcze o garstke szczescia musze niebiosa poprosic i bedzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też ten szal zachwycił. Zgłaszam się do zabawy. Gorące pozdrowienia ze Skierniewic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chusto-szal piękny - ustawiam się grzecznie w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  14. szal śliczny ,ale z zasady swoje miejsce w kolejce oddaję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością się zapisuję i zapraszam na candy do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny! Te kolory...świetny szal! Z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce :)
    Gratuluję roczku :*
    Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny szal :) chętnie zapiszę się bo miło pomyśleć,że może się uda.
    Bardzo przykro, że spotkały Cię słowa krytyki. Przykre, że są ludzie, którzy czują się lepiej robiąc komuś przykrość. :(
    Myślę, że torebeczka będzie zapamiętana. Bo nie ze sklepu tylko z serca ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudeńko... ech przygarnąć taki:):):)
    może to do mnie Szczęście w losowaniu się uśmiechnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stanę z wielką przyjemnością i spokojnie poczekam. Nawet jeśli szczęście się nie uśmiechnie - to wygrałam, bo trafiłam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny szal, nawet pasowałby mi do kurtki...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje roczku!Piękny szal!dołączam do kolejki .Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności tu oferujesz! Dzięki temu postowi pogrzebałam u siebie i....ja trzy dni później zaistniałam w tym świecie...uff uff jak ten czas leci!!! Muszę coś i ja wymyślić... ;-)))
    W losowaniu nie bierz mnie pod uwagę,ja tylko podziwiam i swoje 5 groszy wtrącam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie nie może tu zabraknąć - fanki dzianiny. jeszcze w takim wykonaniu i kiedy niebieskości mi zaczynają się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna chusta... cudne kolory... ustawiam się z wielka przyjemnością w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna husta i to w moich kolorach wiec chetnie ustawiam sie w koljece :) moze szczescie mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna chusta:) Zglaszam sie do zabawy i do siebie na Candy zapraszam:) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście z przyjemnością dołączam do chętnych, szal przepiękny nie ja jedna chciałabym taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Salut Ula,

    Magnifique écharpe!!!!! le dégradé de la laine est vraiment très beau.Félicitations.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  29. H=Ja bardzo chętnie na takiego otulacza tymczasem, że ja zmarźluch, a w takim szalu czułabym się 1000% kobitą, bo i piękny i praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się i ja! Jak to dobrze że do Ciebie trafiłam, bo takie cukieraski przygotowywujesz, że aż ciężko się oprzeć :) Pozdrawiam,!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie może mnie tu zabraknąć, bardzo oryginalna chusta, w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, to i ja spróbuję szczęścia.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Trilluś, Dzwoneczku :D Wiecznie zachwycona Twoimi poczynaniami zapisuję się z dziką ochotą do zabawy. A nuż poszczęści mi się i wygram takie cudo! Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  34. to i ja się zapiszę, banerekk wstawiłam na kilogramweny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. •.,(¯`•♥•´¯)DZIEŃ

    _____ `•.,(¯`•♥•´¯)DOBRY
    ¨`*• .¸♥¸.•*¸♥¸.•*´¨)

    ...Zimowe pozdrowienia dziś do
    Ciebie przynoszę.....
    ...zasypane śniegiem w którym
    odbija się błękit nieba.....
    ...zasypane śniegiem na którym
    słonce gra swoimi promieniami....
    ...jak na srebrzystych organach
    a w każdym z iskrzących się....
    ...płatków,jest mój uśmiech
    z życzeniami dla Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się ustawiam w kolejce
    spróbowac warto takie fajny szal
    Pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączę do kolejki w nadziei na otulenie się pięknym szalem:roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje (niestety kończące się) candy.

    OdpowiedzUsuń
  38. jasne ze się dopisuję bo piękności rozdajesz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeny jakie to śliczne:)
    Jeśłi nie wygram tego Cuda to przyjdę po prośbie do Ciebie po jego wzór:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny szal... ustawiam się i ja w kolejke... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Trilli, ten szal jest niezwykły.
    Nie bardziej jednak, jak Ty, Twoje dzieła i Twój blog.
    Promowanie go będzie dla mnie przyjemnością.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja grzecznie ustawię się w kolejce... nie darowałabym sobie, gdyby mnie tu zabrakło:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudo zgłaszam się i ustawiam puki co na końcu kolejki:)
    Pozdrowienia z: http://tamgdzienieczekanikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękność! Staję w kolejce i zapraszam na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny, delikatny jak puch... kolory cudownie zimowe ;-)
    Ściskam czule, drogi Dzwoneczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że kolejka już całkiem spora, ale i ja się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. No to ja czym prędzej się zapisuję, bo szal cudny!
    Pozdrawiam serdecznie w powalentynkową noc :))) No i gratuluje pięknego blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny i nietypowy. Kolory idealne do mojej ostatnio zakupionej wiosennej kurtki.
    Pierwszy roczek to ważna data. Życzę wiele natchnienia i pomysłów na kolejne posty.
    Pozdrawiam serdecznie !

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem czy się zmieszczę, ale ja też staję w kolejce po to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaaa!!! :-o Powalający! Ze wszystkich, które widziałam Twój jest najpiękniejszy. Ta włóczka daje niesamowity efekt. Gratuluję pierwszych urodzin i życzę następnych. Krystyna. kryniac@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też bym chciała taki szal ... oj tak, tak!!! Grzecznie ustawiam się w kolejce i choć trochę szczęścia :-))) Gratuluję pierwszych blogowych urodzin i życzę kolejnych wielu :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ cuda rozdajesz! Ja chcę, bardzo chcę wygrać, zapisuję się z wielka radością :))) w nadziei, że może jakimś cudem.... :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. PIEKNY KOLOR:)))CUDNY..GRZECHEM BYŁOBY NIE DAĆ SZNSY SAMEJ SOBIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, również ustawiam się w kolejce po tak piękne cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna chusta... móc opatulić się takim cudem to sam zaszczyt.
    Ustawiam się w ten długi już ogonek i 100 lat blogowania jeszcze życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę Ci, aby ta "bajka" trwała jak najdłużej!
    Zapraszam również w odwiedziny do mnie =p
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam sie i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  59. Niesamowita jest ta chusta. Przyłączam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. W zasadzie nie czesto biore udzial w candy, przeciez nie mozna wszystkiego chciec, po co? ale czasami znajduje takie perelki ktore chetnie bym przygarnela. Chusta jest przepiekna.

    OdpowiedzUsuń
  61. Chusta jest piękna, aż się chce :) Ustawiam się w kolejce po to cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo mi się podoba :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie wiem jak to możliwe, ze jeszcze mnie nie ma w tej kolejce! No już jestem ;o) cudna chusta, super kolory...może wreszcie mi się uda ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna chusta! Miło by było nią się otulić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Z okazji urodzin bloga wszystkiego najlepszego wielu zrealizowanych pomysłów!! A szal piękny wiosenne otulenie w nim to by było super! Pozdrawiam Pstro!

    OdpowiedzUsuń
  66. zapiszę się i bym chciała wygrać:))

    ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA PEŁNEGO OPTYMIZMU
    I RADOŚCI NA CAŁY TYDZIEŃ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  67. Szal jest cudny i w marzeniach już mi szyje grzeje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna chusta i z chęcią bym się nią otuliła. Dużo interesujących rzeczy u Ciebie.
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Tworzysz piekne prace i w dodatku pozyteczne,niegdy i to nigdzie nie wygralam ale to mi wcale nie przeszkadza ustawic sie w kolejce,moze za 100 razem sie uda.pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  70. nie wiem jak to się stał że się jeszcze nie zapisałam,,,, już naprawiam swój błąd i staję grzecznie w kolejce :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja staję do kolejki bo szal wielofunkcyjny, tzn. można go nosić na wiele sposobów, piękny i cieplutki :> ideał :) pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  72. Serdecznie gratuluję rocznicy.
    Otulacz jest w dechę - fajnie bylo by się nim otulić.

    OdpowiedzUsuń
  73. i ja staję w kolejce, bo nagroda przepiękna! i te kolorki, ach ! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. szal cudny i ja również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych lat w blogowym swiecie

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudny szal więc i ja w kolejce się ustawię może szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się i ja w kolejce.Szal jest cudowny:)))

    Gratuluję rocznicy i życzę następnych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Stanąć po takie cudo to zasztyt. Skorzystam więc jeśli bezblogowcy też mogą. Gosia W. (wascin@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  78. o ja też staję do kolejki po Twoje cudo;))) choć konkurencja już ogromna ale nie ma się co dziwić;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja przytruchtałam:), by wyciągnąć szyjkę w nadziei owinięcia jej wkrótce tym zwiewnym zwiastunem wiosny...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  80. Twoje szale i chusty są tak piękne,że muszę spróbować i ustawiam się w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  81. To jest bardzo śliczniutkie, staję do kolejki:) Niby mogłabym sama sobie zrobić, ale jakie to przyjemne otulić się piękną pracą innych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  82. o mamo!!! to moje kolorki przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny szal, kolory super. Przyłączam się do kolejki. Gratuluje pięknych prac. Pozdrawiam ciepło Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudny szal, nie widziałam jeszcze takiego. Nie odmówię sobie i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Ustawiam się w kolejce , z nadzieją że mi szczęście dopisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Prześliczny szal, kolorki również, ustawiam się w kolejeczce :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.kreatywnapaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękny szal z przyjemnością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam ,cóż ja Pesteczka też stane na końcu a nuż mi szczeście dopisze i będę mogła założyć te cudowny szal. Dodam tylko że od miesięcy zaglądam na Pani bloga i popijam sobie kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. będę przeszczęśliwa jeżeli wygram, banerek zaraz dodaję. Szal w moich ulubionych kolorach, nie mogłabym się z nim rozstać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  90. jestem pod wrażeniem twoich prac, trafiłam tu przypadkowo, ale od dzisiaj celowo będę tutaj zaglądać. Proszę o dopisanie mnie do kolejki
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Ustawiam się w tym długaśnym ogonku z nadzieją że to właśnie ja będę ową szczęściarą

    OdpowiedzUsuń
  92. to stanę sobie w tej kolejce i chociaż pomarzę o szalu:)

    OdpowiedzUsuń
  93. zapisuję się :
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Tylu chętnych, prawdopodobieństwo wylosowania maleje, ale i tak spróbuję. Kto nie gra, nie wygrywa, a o takie cudo warto zagrać;)
    Pozdrawiam!
    damadlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. No cóż, ustawiam się ostatnia w kolejce po to cudo - moż będę miała szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się w kolejce po ten prześliczny szal i życzę kolejnych lat twórczego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  97. Miałam plan się nie zapisywać, bo i tak bardzo lubię gościć u Ciebie, ale jednak nie wytrzymałam. Nie mogłabym potem sobie darować, że nie spróbowałam szczęścia. Tak więc, proszę, koniecznie mnie dopisz na listę.
    Ciepło pozdrawiam życząc samych radości płynących z blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się. Nie wiem czy mam szansę bo kolejka długaśna :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  99. piwkna szalochusta, bo to mi wlasnie na taka szalochuste wyglada :))))i ja sie zapisuje :_)))

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak najbardziej ustawiam się w kolejce bo szal jest cudowny :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Losowanie w dzien moich urodzin.Moze bede miala szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Przepiękna!!!
    Staje i ja w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    werusia12@buziczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Boska chusta, jak tu się nie zapisać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Chusta jest cudna! Stanę w kolejce, może mnie się tym razem poszczęści ;)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Ależ cudowny szal, jest przepiękny ma cudowne kolory, oczywiście staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  106. o żesz jakie cudo w moim ulubionym dżinsowym kolorku, zapisuję się, no muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Z wielką przyjemnością i z nadzieją na wylosowanie dołączam do Twojego candy !!! :)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne kolory, chciałabym mieć szczęście w tych zabawach :D .. Staje w kolejce. Zapraszam również na swoje wiosenno "startowe" Candy --> http://niemazaco.pl/?p=233 ... Pozdrawiam serdecznie Karolina, www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękna:)spróbuję i ja - może do mnie los się uśmiechnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale mi się podoba, jest rewelacyjna!!! Ustawiam się. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  111. Po takie sudenko od razu ustawiam sie w tej dluuugggasnej kolejeczce :-)
    Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Witaj. Piękny.piękny ,piękny,Bardzo,bardzo chcę.Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  113. i ja staje do tej dlugasnej kolejki. nie dziwie sie,ze taka dluga :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Очень красиво! Хочу участвовать. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Ależ ten otulacz jest przecudowny! Ja też się dopisuję i strasznie się cieszę,że znalazłam Twój blog! Wspaniałości! Pozdrawiam cieplutko! aga
    agamelnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. No śliczny...piękny ,też bym chciała mieć szczęście...SPRÓBUJĘ a może?

    OdpowiedzUsuń
  117. i ja i ja i ja i ja
    sie zapisuję bo toż to dzielo sztuki
    normalnie wypas
    jejku jak bardzo bym chciała mieć taką chustę

    OdpowiedzUsuń
  118. Moja kolorystyka więc ustawiam sie w kolejce i zapraszam na Candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Z chęcią się dopiszę i zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. cudne kolorki, ustawie sie w kolejce z wielka przyjemnoscia, zapraszma na moje cany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapisuję się do ogonka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wszystkiegoo najlepszego z okazji rocznicy :-) Ty 5 kwietnia robisz losowanie w zabawie a ja obchodze 39 urodziny :-) To moze zapiszę się na tę zabawę, a nuż pofarci mi sie urodzinowo :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Jest piękniutka, baaardzo mi się podoba!;) Chętnie sie zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  124. niezapominajka20 marca 2012 21:45

    Witam,
    Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu :)
    niezapominajka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. no to ja się zgłaszam i obserwuje bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  126. No cóż, tum chętnych przeogromny, ale się dopiszę, bo warto! Tworzysz tak piękne rzeczy, ze aż się chce sięgnąć po szydełko! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna chusta, i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Matko! Ja się jeszcze nie zapisałam!! Cóż za przeoczenie!! Po takie cudo...:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Super szal. Chętnie zapisuję się na candy. Życzę wytrwałości w dalszych pracach szydełkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja też staję w kolejce. Bardzo podoba mi się szal/chusta. I broszka, którą niedawno zrobiłam, będzie do niej idealnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Kochana Trilli z okazji rocznicy życzę Ci ...wielu jeszcze takich rocznic.Ustawiam się w dłuuuuuugaśnej kolejce z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Następnych rocznic życzę;-)
    Nadrabiam niedopatrzenie, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  133. Mimo, że ogromniasta kolejka, to sie zapisze:) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  134. Z ogromna przyjemnoscia otule sie takim szalem!!!
    betinka76@interia.pl
    Pozdrawiam Beata i dolanczam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  135. Ale śliczna! Może się uda;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  136. Z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  137. Chętnie bym się obtuliła takim cudem nawet teraz :))) Kolejka długa, zapisuję się i ja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ale kolejeczka:) Ja też chętnie się z Wami zabawię:) A może dopisze mi szczęście. Szal piękny!!!! Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  139. Dalszych lat blogowania :)
    Przecudna chusta i grzechem byłoby nie spróbować swojego szczęścia w losowaniu. Wiec nie czekam na łut szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  140. chusta jest piękna!ustawiam się więc i ja w tej dłuuugiej kolejce!pozdrawiam
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukieraski:)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Stanę w kolejce po tą śliczną chustę:)Może szczęście mi dopisze,
    pozdrawiam,Marlena

    OdpowiedzUsuń
  144. I ja,i ja! Też się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  145. ja również chętnie wezmę udział w zabawie :) julaf@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga