Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

piątek, 24 lutego 2012

Dziękuję :)

Alex wyróżniła mój blog.






Dziękuję Ci i jest mi bardzo miło że uznałaś mnie za wszechstronną :)


O sobie pisałam już niejednokrotnie żartem,a tak bardziej serio tutaj. Poza tym w każdym poście jest coś o mnie  ;)
Chciałam wymienić kilka blogów...ale nie umiem,przepraszam...ja już nawet nie umiem obiektywnie oceniać,bo z wieloma z Was mam kontakt. Zbyt wiele blogów lubię :)
A żeby choć trochę na tą wszechstronność zasłużyć ;) pokażę Wam że czasem też szyję. A właściwie teraz czasem,bo jakieś 12 lat temu po prostu sama szyłam sobie ubrania. Lubię się ubierać,ale lubię też trochę inne rzeczy niż te na ulicy... A może napiszę tak-lubię się ubierać a nie stroić ;) Pokażę jedną z ostatnich rzeczy.Zaczyna być już wiekowa...Uszyłam ją prawie dwa lata temu :)

 Wykrój zrobiłam sama.Spódnica jest na podszewce i wszyłam jej kryty zameczek.Prosta,bo takie rzeczy lubię :)
Może  będę od czasu do czasu coś "szyciowego"pokazywać...
























A teraz dłubię kolejne zobowiązanie....
















 W tzw. międzyczasie przybywa powolutku brugijskiej koroneczki...
















No i znów zakupiłam włóczkę...To będzie coś dużego dla mnie!













 I pochwalę się zdjęciem wykonanym przez Bzdurkę...Ale spryciara mi rośnie ;)





















Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i miłego wypoczynku sobotnio-niedzielnego życzę :)

22 komentarze:

  1. No nie! I krawiectwo jeszcze? To ponad moje siły!
    Oczywiście nie mam wyjścia, muszę skomplementować: spódnica świetna, i wcale nie wiekowa, tylko ponadczasowa:) Serwetki super - piękny kolor...
    Fotografka istotnie utalentowana, ale model!!! Ten to chyba uczył się pozować u samego Tyszki :))))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że jesteś wszechstronna!Wiemy to od dawna.Spódnica pasuje dosłownie do wszystkiego.Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta spódniczka. Też lubię takie proste i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!
    Bardzo podoba mi się spódniczka, pozostałe prace też śliczne :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica , na karczku z kontrafałda, kryte kieszenie i do tego śliczna... wyższa szkoła jazdy.
    Brugijka jest piękna;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. och...ja kocham takie proste rzeczy,,,zresztą ze swoimi fałdkami nie ma mowy abym inne nisiła..i te szarości:))...no zazdraszczam figury:))...a zdjęcie kociaka słodkie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica, gratulacje wyróżnienia, koroneczka slicznie się zaczyna, czyżby piękny obrusik? Model pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę ...
    Pogodnego I Radosnego Dnia ...
    Uroczego Wieczoru ...
    Spokojnej Nocy Z Kolorowymi Snami ...
    Miłego Sobotnio - Niedzielnego Wypoczynku ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja spódnica - lubię takie proste, do wszystkiego pasujące elementy garderoby :) A brugijska koroneczka piękna - pierwszy raz spotykam się z takim rodzajem koronki, do tego piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej super tak być wyróżnionym

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowita i w dodatku zdolna dziewczynka, pełna zapału i super pomysłów...sama radość!
    Pozdrawiam i życzę duuużo zadowolenia i super prac z pomocną córcią :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest świetna!!! Koniecznie pochwal się swoim dorobkiem szyciowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, Ona jeszcze szyje na dokładkę... Jest coś czego nie potrafisz? ;)
    Ulcia - super ta spódniczka, a reszta zapowiada się bardzo interesująco.
    a fotka - no coż, masz zdolną Córcię i tyle. Ale czy to może dziwić z takim "obciążeniem genetycznym"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie "szyjątka" pokazuj! Spódnica jest super! Prace napoczęte już pięknie się zapowiadają ;)
    A Córeczka ma fotograficzne zacięcie, fajne ujęcie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jej nie odbieram aparatu,a dzięki temu kilka fajnych zdjęć mam w zbiorach ;)

      Usuń
  15. gratuluje wyrozneinia, spudnica bardzo mi sie podoba :) jestes naprawde wszechstronna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna spódnica... ciekawe jak ja bym wglądała w takim kroju z moimi krótkimi grubymi nogami hheehhehe
    córcia i mama zdolne bestie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś,opcja lekko za kolanko(około 5 cm) i bucik na obcasiku,takim choćby delikatnym typu koturn i wyglądasz wystrzałowo!

      Usuń
  17. Spódnica jest suuuper!!! Naprawdę jesteś wszechstronnie uzdolniona, a to co robisz, robisz pięknie. Ja kiedyś też szyłam dużo dla siebie, ale to było dawno temu kiedy w sklepach świeciły pustki. Potrafiłam w weekend uszyć kostium, tak żeby w poniedziałek na zajęciach na uczelni wystąpić w czymś nowym. Dziewczyny mi zazdrościły, aj jeszcze byłam taka zgrywuska, że przeszywałam stare metki markowe od innych rzeczy. Był moment, że mi nie chciały wierzyć, że to ja sama szyłam. Uluś, ja jestem po prostu Twoją fanką.:)! Pokazuj kochana wszystko co robisz na szydełku albo co uszyłaś. Będę namiętnie oglądać. Buziaki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trilluś, nie przestajesz mnie zadziwiać :) Nie znam drugiej takiej zdolnej istoty! Spódnica piękna, chusty i szale fantastczne, decoupage cudny - mój zasób słownictwa nie jest wystarczająco bogaty, żeby określić wszystkie Twoje produkcje i Twój ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Salut Ula,
    Vos talents sont multiples, bravo pour tous ces jolis ouvrages.
    Amicalement.Celeste

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga