Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 14 stycznia 2012

Szal...

Skończyłam szal dla Cioci.Podpatrzyłam u NietylkoSZALeństwo Sofia kiri(kurcze,niezbyt lubię operować tymi nazwami).Od razu wiedziałam że muszę wydziergać coś tym wzorem :) I proszę bardzo :)

































Zdjęcia zaśnieżone...

































Teraz tylko wysłać :)
















Poza tym zrobiłam kilka kwiatuszków dla dwóch niesamowitych Osóbek :)
















A dzisiaj szybka słodkość...
Palmiery :)















Teraz tylko earl grey w ukochanym kubku,wskoczyć pod pled zrobiony przez Siostrę i cieszyć się ciepełkiem w domku ;)
















Tylko czy ja tak potrafię bezczynnie ;)













Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę udanego wypoczynku :)

35 komentarzy:

  1. Wspaniały kolor i wzór tego szala, ach widzę, że i siostrę masz zdolniachę, fajny ten pled, na pewno ciepły i przytulny:)pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,moja Siostra bardzo dużo działa na szydełku i drutach.Tylko ona nie pokazuje swoich prac :)

      Usuń
  2. I gratuluję wygranej u PIMPOSHKI,na pewno wydziergasz coś ślicznego z tej włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za dobre wiadomości.Taka wygrana to jest coś co tygrysy lubią najbardziej ;)

      Usuń
  3. Salut Ula,

    Ce châle est SUBLIME...
    J'adore la couleur, nous avons aussi ces gâteaux ici , on les appelle " escargots"
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. No, kochana, piękny szal! Prześliczny wzorek.. żebym ja się tak drutów nie bała, już bym go dziergała :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenko...książkę już widziałam u Ciebie,włóczka leży w szufladzie...daję Ci słowo że tylko zacząć i jeszcze śmiać się z tych lęków będziesz ;)

      Usuń
  5. Szal cudny i kolorek świetny... słodkości smakowicie wyglądają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal cudowny! I ładne mi "kilka" kwiatuszków :)))
    Miłego odpoczywania... wszak i przy robótkach można się odprężyć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór, koronkowy, ażurkowy i te pęczki w środku rombu:)dla mnie nie do zrobienia a próbowałam.
    Jak najwięcej chwil zapomnienia z dobrą herbatką...mamy zimowy weekend.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny szal Ci wyszedł ;) kolor i wykonanie są super! cieszę się, że miałam choć maleńki wkład w powstanie tak pięknej ozdoby ;))
    poza tym kwiatki tworzą niezłą łąkę!extra
    działaj pod cieplutkim kocem, żebym znów miała co podziwiać
    pozdrawiam
    A
    no i gratuluje wygranej włóczki ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często widzę u Ciebie fajne rzeczy i ich źródła.A że ja nie lubię ślęczeć i wyszukiwać to musze przyznać że bardzo,bardzo pomocna Jesteś :)

      Usuń
  9. Piękny szal i kolor i ośnieżone zdjęcie i wszystko :))))
    Dla mnie na drutach to czarna magia,więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szal jest perfekcyjny, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny szal :))) i ma świetny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh fantastycznie wyszedł Ci ten szal i ten kolor jak dla mnie cudeńko :) i zazdroszczę kwiatuszków, bo u mnie jakoś ta masówka nijak nie idzie ślimak szybciej chodzi niż ja robię na szydełku :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, Ulcia.... zawsze będę wielbicielką Twojego dziergania - szal jest cuuuudny (co piszę siedząc w szalu i mitenkach wydzierganych Twoimi rączkami... no co ja mogę że marznę przy komputerze? a w Twoich cudnościach jest mi błogo) :) wielkie buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie Ci wyszlo i piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOWWWWW! Jakie piękne SZALeństwo blue!!! Z tą dżinsową sukienkę wygląda rewelacyjnie! Pięknie zaprezentowany, a jak zapakowany!!! Ta Ciocia musi być wyjątkowa... Ja nie potrafiłabym tak udziergać :(
    Bardzo podoba mi się też pled wykonany przez Siostrę... Też mam swoje ukochane kubki - różne do różnych napojów - i lubię domowe ciepełko z robótka w ręce :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny szal powstał, cudeńko! a jaka to włóczka?

    a to, co powstaje, przyprawia mnie o dreszczyk, wszak barwy no nic tylko moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Altin Basak Alona Light-do blokowania kiepska sprawa.Ale nie wszystko musi być mocno naciągnięte,prawda?
    A to drugie za chwilkę będzie blokowane i będzie MOJE.W pewnym momencie podczas robótki pomyślałam o Tobie.To rzeczywiście Twoja kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szal jest cudny a na te ciacha to ja przepis
    poprosze

    Pozdrawiam Cię Uluś serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Olimpka...ciasto francuskie z Lidla posypane cukrem z cynamonem.Zwinięte,pocięte na centymetrowe paseczki i pieczone 10 min w temp. 175 stponi

    OdpowiedzUsuń
  20. EG...to moja ukochan herbatka...ostatnio trochę przegrywa z zielona:((...ale twój szal jest cudowny:)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EG może troszkę ostatnio u mnie ustępuje herbatce z żurawiną :)

      Usuń
  21. przepiękny.... i moje kwiatuszki równie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten szal to piękna dzierganko, cudny po prostu...
    Dziękuję za udział w moim candy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie wygląda a pogoda za oknem taka jak u mnie, kocyk sliczny napewno pod nim cieplusio, ja codziennie sobie powtarzam że usiądę sobie spokojnie nic nie robiąc, ale zawsze mi coś w ręce wpada i z planów nici

    OdpowiedzUsuń
  24. szal przepiękny, a ten kolor dodatkowo podkreśla jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaaa, ale piękny.
    I nie uwierzyłabym, że umiesz siedzieć bezczynnie :) Nieróbstwo to ostatnio moja domena... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. My dear friend, another lovely scarf.
    Hugs
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiatuszki są przeurocze :) A pled zrobiony przez Siostrę piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga