Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

środa, 21 grudnia 2011

Ostatnie szlify...

Kończę pracę nad prezentami.To jest przedostatnie pudełeczko na biżuterię


















Zdążyłam z zamówieniem :)
















Prototyp choineczki powędrował w dobre ręce razem z małym dodatkiem





















A ja zrobiłam sobie nową, przecież muszę mieć drzewko w swoim pokoiku ;)

































A to pierwszy etap śledzi po kaszubsku.
















W zeszłym roku wypróbowałam po raz pierwszy.Przepis Andrzeja Polana.Rewelacja!
 A to efekt końcowy
















A jutro piekę ciasta...to też moja część obowiązków ;)

Planów więcej niż ręce nadążą...Ale te pozostałe mogę spokojnie zrealizować po Świętach.
 Zarazki nie odpuściły ,a wręcz napierają...Złego(czyt.mnie) diabli nie wezmą....ale mój Trzpiocik bierze antybiotyk.
Jeszcze jakieś szycie w biegu....














Pozdrawiam bardzo przedświątecznie :)

16 komentarzy:

  1. szkatułka i korale są cudne :)
    Uleńko, zdrowia Wam życzę i trzymam kciuki za Trzpiocika :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie na całego u ciebie... prezenciki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko? Marzenie, piękne! Motyw maków polnych nastraja mnie sentymentalnie, ach!
    Do koralików szydełkowych od dawna czuję miętę, podziwiam je z niewzruszoną stałością:)
    Co do śledzi... rybek nie tykam, ale chyba podsunę ten przepis osobie rybnie zaangażowanej... niech urozmaici wigilijne menu:) z korzyścią dla wszystkich...
    Pozdrawiam ciepło, starając się wesprzeć duchowo batalię antybakteryjną!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełko;) koraliczki też super ;) bardzo podoba mi się ten pomysł na ubieranie korali w "sweterki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szkatułka, ja niestety o takiej mogę tylko pomarzyć, jeszcze nie znam techniki deku.
    Robisz już śledziki, a u mnie rano dopiero zakupy, śledzik też.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kuferek i korale, no o śledziach nie wspomnę bo niestety nie jadam ale za to uwielbiam takie garnki ceramiczne- przypominają mi dzieciństwo:) Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle u Ciebie ślicznie,i smacznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna szkatułka i choineczka cudna.
    Pozdrawiam i życzę
    Zdrowych spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna szkatułka!!!
    a korale... megacudne, baaardzo Ci dziękuję!!!

    pozdrawiam, ZDROWYCH i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty przygotowałaś :) Śledzik pewnie pychota,muszę wypróbować przepis :)
    Zdrowych,spokojnych świąt wypełnionych radością i miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty stworzyłaś! Pudełko śliczne, a korale wyszły bardzo eleganckie ;-) A choineczka zjawiskowa... urocza!
    Wesołych Świąt, spokojnych i opromienionych miłością, niech ten czas będzie piękny dla Was!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne pudełeczko i choineczka i koraliki :)) Zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkatułka sliczniutka, choineczka równie ładna a sledzika bym chętnie wciągnęła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz złote ręce:) Kolejne piękne prace zrobiłaś:)
    Zdrowych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia Tobie i Twoim bliskim życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczności!
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia...wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, te maki jak żywe są:):):)
    pięknie to wszystko zrobiłaś Ula:)
    jak zawsze, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga