Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 14 listopada 2016

Worek po raz kolejny

Wydziergałam w swojej dziewiarskiej "karierze" jeszcze jeden worek.
Zadałam sobie nieco trudu i wybrałam wzór,który wymagał dużo cierpliwości...takie paseczki potrafią wykończyć!
Prezentują się tak....




Wydziergany oczywiście jak zwykle z bawełny Miya-Altin Basak. Ta bawełna najlepiej mi służy ;)
Pokazuję go teraz,choć wydziergałam w lipcu :)


W kwestii worków marzę tylko o jednym...tkany pasek.Może kiedyś....bo jest szansa na sprytny sprzęt do skręcania nici ;)
                                           Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

16 komentarzy:

  1. Worek fantastyczny. Możesz zdradzić, w jaki sposób usztywniasz dno? Mam wrażenie, że im większa średnica dna tym mniej korzystnie będzie wyglądało bez usztywnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacunek dla Ciebie i tego wspaniałego morza półsłópków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę być oryginalna .On jest tak ładny, że nie będę się silić na górnolotne słowa.
    w kwestii paska, jak wyglądał by pleciony techniką makramy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewyobrażalnie wielka praca. Ukłony dla wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i super zestawienie kolorów.
    Choć zrobiłam już w życiu kilka, nie mam pojęcia jak się robi te skosy. Ja zawsze na okrętkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Bardzo mi się podoba, rzeczywiście dużo pracy i cierpliwości włozyłaś w wykonanie tej torby☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że bardzo pracochłonny ale i efekt wspaniały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest tak piękne, że aż nie wiem co napisac. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja. Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży trud, ale efekt z najwyższej półki!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)