Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

wtorek, 22 listopada 2016

Cieplutka alpaka

Mało ostatnio pokazuję...Obiecuję jednak poprawę :)


Skończyłam właśnie szal z aplaki. Alpaka dostępna TUTAJ (klik) .Powstał długi,bardzo lekki i bardzo ciepły szal.  Dziergał się dłużej niż się spodziewałam...Jednak zwarty wzór to nie to samo co ażur i trzeba się trochę nadziergać.




Mam nadzieję,że ucieszy swoją właścicielkę i będzie jej dobrze służył :)
                                        Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. Piekny szal.Wyglada na duzy i cieply.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! to ja! Come back! szal wygląda bardzo mięciutko i ciepło. fajny wzór dobralas. a czapkę da się z niego zrobić? znaczy ze wzoru? bo tak.mysle nad czymś takim.ale jak zacznę za długo myslec to skończy się na niczym😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! to ja! Come back! szal wygląda bardzo mięciutko i ciepło. fajny wzór dobralas. a czapkę da się z niego zrobić? znaczy ze wzoru? bo tak.mysle nad czymś takim.ale jak zacznę za długo myslec to skończy się na niczym😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ! W sam raz do otulenia się w zimowe dni. Wzór piękny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i cieplutki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szal:) Fajny wzór. Z takim szalem to żadne chłody nie straszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuje się jego lekkość. Piękne kolory i wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciepły, a jednocześnie lekki i dekoracyjny szal, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzór bardzo piękny, jak morska pianka, cudo !

    OdpowiedzUsuń
  10. toż to wielki szal :) i piękny aż się gęba do niego śmieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny szal! Piękne kolory!
    To niesamowite, ale ja nie znałam wcześniej tego sklepu, a szkoda. No, ale dzięki tobie będę tam zaglądać. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego! Szal naprawdę jest świetny i do tego te kolory! Trafiony w 10 :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)