Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

czwartek, 14 lutego 2013

Rocznicowe rozdanie

5 kwietnia mijają dwa lata od pierwszego wpisu na tym blogu.W związku z tym zaplanowałam małą niespodziankę.
Długo myślałam jak to uczcić...
Ponieważ kołnierzyk szydełkowy wyświetlony był 1430 razy...pomyślałam sobie,że może dla kogoś z tej okazji taki kołnierzyk wykonam...
Kolorek będzie do wyboru.Więcej zdjęć kołnierzyka jest TUTAJ(klik)
Zasady takie jak zawsze :) Zapisy do 4 kwietnia :)
ZAPRASZAM!

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)

70 komentarzy:

  1. Piękny... Jestem pierwsza w kolejce po to cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza. Chętnie o niego powalczę.
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie może mnie tutaj zabraknąć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście zapisuję się na cudny kołnierzyk :D
    Pozdrawiam i życzę spełnienia blogowego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się po piekny kołnieżyk, a i okazja taka zacna! Gratuluję aż dwóch wspanialych lat! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kołnierzyk jest śliczny, jak wszystko co wykonasz, dlatego staję w kolejce.
    Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kołnierzyk jest piękny:)Staję w kolejce z nadzieją na sukces:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem BARDZO chętna na taki cudowny prezent!!! Gratuluję dwóch latek:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez, bedzie prezent :) Zapraszam rowniez po wyroznienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło że bierzesz udział!
      Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :)

      Usuń
  10. Faktycznie, że z zachwytem oglądałam ten kołnierzyk.
    Zapisuję się, może wygram.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w zabawie bo uwielbiam wszelkie koronki :)
    Cieplutko pozdrawiam :)
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obok takiego cudownego kołnierzyka nie potrafię przejść obojętnie :) Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieważne, co sobie świat pomyśli! Nawet nieważne, co sama pomyślę - o swojej zachłanności. To schodzi na drugi plan! A na pierwszym - moja kandydatura na zwycięzcę! A tak! Z przyjemnością powiększę swoją kolekcję kołnierzyków :)))))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu kochana, błagam o wybaczenie. Wiedziałam, że do kolejki trzeba się zapisać, ale żeby baner o candy umieścić na swoim blogu, to już nie za bardzo. Dopiero dziś się połapałam. Baner już jest na miejscu (strasznie jestem zawstydzona). Mam nadzieję, że nie będziesz się gniewać za tę zwłokę:)
      Uściski!

      Usuń
    2. Nic się nie stało...powiedziałabym nawet że absolutnie nic :) A nawet gdyby,to jakoś Tobie wybaczyć przyjemnością byłoby ;)

      Usuń
  14. O!!!!jakże by mogło mnie zabraknąć u Ciebie:))))Pozdrowionka serdeczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja kołnierzyków takich nie nosiłam jeszcze i już czas to zmienić! Zgłaszam swoją kandydaturę na zwycięzcę ;) Zapraszam też do mnie na candy http://koronkowoo.blogspot.com/2013/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście ustawiam się Ulu w kolejce bo od dawna marzę o posiadaniu jakiegoś cudeńka, które wychodzi z twoich rąk. Choć zapewne kolejka będzie jak w PRL-u będę cierpliwie czekać może szczęście mi dopisze:) Pozdrawiam cieplutko i jeszcze tylko wspomnę, ze tęczowe cudo jest zniewalające:) Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. 25 lat temu, a może i jeszcze wcześniej robiłam kołnierzyki córce, wtedy nie myślałam,że i ja mogłabym taki założyć.
    Wreszcie dojrzałam do koronkowego kołnierzyka, nosiłabym go z dumą;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widocznie każdy chciał zobaczyć takie cudo :)
    Pozdrawiam
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. super są takie kołnierzyki, ustawiam się w kolejce bo ja takich nie potrafię robić:) dopiero uczę się szydełkować:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny, ale z kołnierzykami jakoś mi nie po drodze, więc się nie ustawiam, daję innym szansę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana i u mnie dwa latka minęły. A ja gapa nie pomyślałam o cukierkach...
    Co wcale nie przeszkadza mi pomajtać nogami u Ciebie na ławeczce w poczekalni :DDD

    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulciu...jak to dobrze,ze mamy ciebie:))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oho ho nie byle gratka taki kołnierzyk z mistrzowskich rąk, oczywiście grzecznie staję w kolejce. Pozdrowienia Ulu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w Twoich kołnierzykach od pierwszego wejrzenia. Cudny wzór i śliczne wykonanie. Marzy mi się właśnie taki, ale wzór dla mnie zbyt trudny. Och, jak chciałabym go wygrać. ustawiam się w kolejkę z cichą nadzieją... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja ustawiam się grzecznie w kolejce licząc na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie chyba też wolno,prawda?
    nie mam bloga,ale może wygram? (taki biały dla Mai;) )
    pozdrawiam
    a.g.

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja ustawiam się w kolejkę, może wygram! Pozdrawiam Pstro.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatni raz nosilam takie w szkole, z bialego kordonka i wiazany pod szyja - to byly czasy :) Chetnie ponosilabym znowu taki w troche innej, doroslejszej wersji...licze na lut szczescia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszytskiego dobrego z okazji rocznicy, z przyjemnoscia zapsiuje sie na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najj kochana z okazji drugiej blogowej rocznicy :D
    Och jaki piękny kołnierzyk do wygrania, ja oczywiście tez się przyłączam do tej śliniącej się na jego widok gromadki ;):D Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się do kolejki i czekam na wynik. Kołnierzyk śliczny.Mam na niego ochotę. Pozdrawiam Maria mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham twój blog , tak samo jak projektywnych HANDMADE ;) marta0909@wp.pl Ps.Zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  34. Również się zapisuję. Fajnie by było mieć taki kołnierzyk od Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję dwóch lat. Ja mam prawie 2- miesiące:) W kolejkę staję, a co ? przecież nie odpuszcze takich cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce po ten cudowny kołnierzyk.
    A że szydełkowanie to dla mnie czarna magia mam cicha nadzieję że szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się :)). Kołnierzyk świetny, taki mieć bialutki :))). Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie spróbuje szczęścia :))) Pozdrawiam prawie wiosennie :)

    Zapraszam również  (jeśli masz ochotę, będzie mi niezmiernie miło), do wzięcia udziału w mojej zabawie: KLIK-> Pisankowy Zawrót Głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A kto by nie chciał posiadać takie cudeńko?? Ja bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością usatwiam się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce, tylko będę miała problem z wyborem koloru ;-).... no ale najpierw poczekam aż szczęście się do mnie uśmiechnie, a potem będę się martwić.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  42. chciałabym chciała !! bo jestem oczarowana takimi cudeńkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Strasznie długa ta kolejka a ja jak zwykle na końcu.Kołnierzyk może się przyśnić w jakimś pięknym śnie,a może będę miała okruszek szczęśćia.Gratulacje z okazji rocznicy blogowej!

    OdpowiedzUsuń
  44. Może jestem już za stara na taką ozdobę, ale co mi tam .... staję w ogonku .
    Śliczne tworzysz rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj przecudny jest.Jak klejnocik.
    Pomarzyć sobie można:)
    Życzę ci wielu lat, radosnego blogowania,
    a zarazem poznania tą drogą wielu wspaniałych Osób.
    Nieustającej weny, abyśmy mogły wciąż coś podziwiać.
    Biegnę wkleić banerek.:)
    Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem czy warto mi jeszcze stawać w tak długiej kolejce....
    Chcę to cudo!!!
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  47. wooow!
    please enter my name…
    You have wonderful works!
    lapappilon@gmail.com
    I post in my sidebar
    I am follower: sabo eva

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje drugiej rocznicy prowadzenia blogu i zycze dalszych tworczych lat na sieci oraz nastepnych przepieknych i noepowtarzalnych rekodziel. Z tych 1430 razy wyswietlen kolnierzyka bylo pewnie z 430 moich.Tak bardzo mi sie spodobal, ze po pare razy dziennie do niego wzdychalam. Faktycznie, że z zachwytem oglądałam ten kołnierzyk.
    Zapisuję się, może wygram.:)Pozdrawiam i zycze wesolej zabawy, ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Polecam zgłoszenie rozdania na mojego bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny ten kołnierzyk - też ustawię się do kolejki! Może będzie mój?
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zachwycam się urodą kołnierzyka ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. A może i do mnie szczęście się uśmiechnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj jak dobrze, że zauważyłam... staję jasne, że staję...

    OdpowiedzUsuń
  54. Że też ja to przegapiłam ;o) Raz już się udało więc idę za ciosem i zapisuję się ;o))
    Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie potrafię szydełkować,
    ale za to umiem rymować,
    więc z życzeniami spieszę
    na Twoje dwulecie.
    A że przyjemne łączysz z pożytecznym
    obserwatorów masz prawie wiecznych.
    Pięknie i tłoczno tu u Ciebie
    więc ja zapraszam do siebie,
    bo u Barbary 5 pór króluje,
    niech każdy coś tam sobie znajduje,
    a ja podziwiam blogowiczki zdolne
    kobiety z pasją od zazdrości wolne
    wśród których Ty znalazłaś miejsce,
    więc po kołnierzyk staję w kolejce.
    Może los dla mnie będzie łaskawy
    i da mi radość z tej zabawy,
    a jeśli kogoś innego wybierze
    będę się również cieszyć szczerze,
    a Tobie życzę wielu radości
    oraz na blogu przemiłych Gości:-)
    5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dlugaśna kolejka, ale warto stać , bo cukiereczek boski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kołnierzyk śliczny. Dołączam do kolejki:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny :) zdążę się jeszcze szybciutko zapisać

    OdpowiedzUsuń
  59. uffff- Witaj zdolna Trili
    - śpieszyłam się bardzo, żeby się zapisać chociaż nie umiem pisać jak koleżanka blogowa (prządka).
    Takie cudo w czerni mi się marzy, a marzenia czasem się spełniają........

    mój adres:
    mamusa@tlen.pl

    Pozdrawiam serdecznie i dołączę jeszcze życzenia na dalsze pomyślne blogowanie, usnute w realizację tysiąca pomysłów kończących się sukcesami.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten kołnierzyk jest BOSKI, jak wszystko co wykonasz, dlatego staję w kolejce.
    Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
    janosik@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam szydełkowe kołnierzyki - oczywiście się zapisuję.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję dwóch lat! :)
    Kołnierzyk jest piękny! Grzecznie staję w kolejce ;)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak dobrze, że zdążyłam!!! Gratuluję dwóch latek :))) Kołnierzyk prześliczny, więc czym prędzej zgłaszam się do kolejki :)
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga