Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Ale jestem śliczna!!!

 Napiszę nieskromnie....a co!
To było moje marzenie jeśli chodzi o wzór. Gdy tylko zobaczyłam na Raverly projekt Everdeen (klik) ,to wiedziałam że po prostu muszę go zrobić.




A zrobiłam ją z lnu. Nigdy jeszcze z lnu nie dziergałam i chciałam spróbować.Chciałam tez zrobić taką typowo letnią,jakby chłodnawą. I wyszło...dokładnie to chciałam uzyskać.


Koraliki w tym przypadku muszą być kontrastowe.To one tworzą efekt i pokazują wzór. W przypadku mojej chusty dodatkowo koraliki rozweselają też chustę. A koralików jest jedyne 1200 sztuk ;)

To nie jest ostatnia chusta tym wzorem.Rozpoczęłam kolejną z przepięknego jedwabiu.

                                                Pozdrawiam :)


30 komentarzy:

  1. WoW! Jest śliczna, to fakt niezaprzeczalny ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwwww!!Przepiękna,taka delikatna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna to mało powiedziane :) Zjawiskowa a wykonanie idealne.
    Gratuluję talentu i pracowitości.
    Pozdrawiam, dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, inspirująca - chylę głowę przed ilością pracy ! 1200 koralików robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. So delicate and so gorgeous !!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowa piękność! !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cos pieknego. Ula bardzo ci dziekuje za Twoja odp na moja wiadomosc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO!!! Przepieknie kolory sie komplementuja i te koraliki, no i len , BAJKA!!! u mnie tez len czeka na zagospodarowanie, kiedys zrobilam chuste taka zupelnie na gladko i bardzo ja lubie, bo jest wlasnie taka chlodna na lato:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulo, masz rację, piękna jest! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam w trakcie pracy :) Gotowa jest jeszcze piękniejsza Uleńko! jeżeli w ogóle to możliwe !! :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta chusta to dzieło sztuki. Zachwycam się jej delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj! Tego kawałka chyba jeszcze nie grali! Włóczkowa mgiełka zdobiona koralikowo? Pomysł przedni, a robota.... fiu, fiu, fiu! Ale jesteś śliczna! :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności:) i te koraliki,olalaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie da się ukryć:))piękna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kunsztowna praca. Arcyszieło. Uwielbiam te misternie dziergane chusty. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo! Fantastyczna chusta - miałaś świetny pomysł z dodaniem czerwonych koralików.
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest śliczna. Podziwiam kunszt wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwiewna jak mgiełka i masz rację, bez koralików byłaby tylko śliczna, a tak jest zjawiskowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjna robota, ogrom koralików,pięknie dobrane kolory, prawdziwe dzieło sztuki, powalające na kolana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudenko Ci wyszlo!!!!
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. padam na kolana, brawa na stojąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Są pięknie kontrastowe super zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Popieram, a nawet dodam parę innych przymiotników - Rewelacyjna, Niesamowita, Przepiękna, Mistrzowska, Perfekcyjna itp. - mogłabym tak w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)