Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 27 grudnia 2014

A przed Świętami wydziergałam...

Błyskawiczne zamówienie.Znajoma mnie poprosiła o kamizelkę dla córci ,żeby nie marzło dziecię w szkole.



No i Mikołajowe zamówienie...kołowiec dla mojej Przyjaciółki.Tak już jest od kilku lat,że robimy sobie prezenty.A że jest wyjątkową osobą w moim życiu,to staram się ją też tak traktować.





Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!!!

14 komentarzy:

  1. super oba dziergadelka i kolorystyka ciekawa ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tempo w którym powstają Twoje kołowce jest dla mnie oszałamiające. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas musiał być krótki,bo Mikołaj dość późno wpadł na ten pomysł ;)

      Usuń
  3. Jak zawsze rewelacyjne... i te kolory :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka i kołowiec wyszły Ci wspaniale !!!
    Obie rzeczy piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace świetne, a ty dziergasz z prędkością światła! Miłego dalszego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne.... Jak ja bym chciała tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty :-) Szczególnie ten kołowiec... genialny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry :)
    Ładne udziergi. To już któryś kołowiec oglądany przeze mnie ostatnio na blogach i ...chyba się w końcu zdecydowałam na zrobienie go :) Bardzo ładny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ocieplacze :) W sam raz na coraz większe chłody:) Pozdrawiam cieplutko Ulu i wiele chwil radosnego tworzenia w Nowym Roku życzę. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Kołowiec dech zapiera ale kamizelka bardzo sympatyczne. Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pięknie! Kiedy Ty to robisz? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga