Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 18 listopada 2013

A że Święta coraz bliżej....

...to chcę dla kogoś zrobić 6 bombek.Nie wiem jeszcze jaka wielkość i wzór...ale jeśli ktoś chce taki drobiazg to zapraszam :)

Nie wysyłam masowo karteczek Świątecznych,bo mam już tylu znajomych że nie dam rady,nie będę pomijać blogowo bliskich mi osóbek.Nie chcę też wybierać...Wymyśliłam więc ,że jedna osóbka otrzyma ode mnie tą drogą drobiazg :)
Zapraszam :)

89 komentarzy:

  1. Z taka pewną nieśmiałością... chciałabym, chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym zachwycona takim cudownym prezentem ;-) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, no kto by nie chciał Twoich bombek! Jak wszystko, co wychodzi spod Twoich rąk - jest piękne. Lubię staranną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bombka.
    Czy ona jest wykonana na dwuczęściowej kuli?
    Wykonałam taką, ale mam problem by ładnie połączyć dwie mocno usztywnione części.
    Jesteś Cudnietwórczyną!
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są najpierw łączone a potem usztywniane :) Tradycyjnie...na baloniku :)

      Usuń
  5. Pomysł fantastyczny, pomyślę, czy nie zrobić tak samo, ogłoszę Candy, zamiast ... :)
    Przydałyby się takie cudowności, wiec chętnie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu duzo mowic.Piekne i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieśmiało staję w kolejce, bo szalenie mi się podobają i ogromnie bym chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się ustawiam, bo jeszcze nigdy nie miałam w ręku takich ręcznie robionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia bardzo podziwia i staje w kolejce, może św. Barbara coś zamiesza:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna , któżby nie chciał Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, ja bardzo chętnie się taką przygarnę nawet jedną ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak bardzo chciałabym.....nie potrafię szydełkować a takie bombeczki to moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto by nie chciał... staję grzecznie w kolejeczce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie zawiesiłabym takie u siebie na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rowniez jestem w kolejce :) Piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję z cichą, acz z gorącą nadzieją, że te cuda do mnie trafią:)
    Banerek na
    http://reanja1.blogspot.com/
    i równocześnie zapraszam na moją rozdawajkę- czekają dwa ciepłe kominy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już jestem posiadaczką takiego skarbu więc nie będę odbierać innym tej szansy , ale wszystkim oznajmiam jest po co się ustawiać:)))) bombki są o niebo piękniejsze w realu

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te bombki robisz! Z wysyłaniem kartek na święta , to tez mój wielki problem, wszystkich nie obdaruję, bo nie jestem w stanie, a wybierać nie lubię! Ja już śliczność od ciebie dostałam , codziennie mam ja na oku, bo wisi w eksponowanym miejscu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bombka, wykonana bardzo starannie.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna . Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienie marzeń!!! I śmiało można wszem i wobec chwalić się swoją choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może się uda, bardzo chciałabym je wygrać:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności. Wspaniały pomysł. Może i ja ?. Nie wiem jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale pobawić się można - więc się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudności Ulciu:)Zapisuje się oczywiście!!!!Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. SĄ PRZEŚLICZNE! Wiem, że wygrałam u Ciebie cudowne candy, ale że nie potrafię zobojętnieć na tie cudo, więc się zapisuję. Ale jeśli mi się poszczęści, przekażę te bombeczki na jakiś szczytny cel :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłabym bardzo szczęśliwa gdyby takie cudeńko zawisło na mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny "mały" drobiazg. Ja w tym roku nie mam szans na znslezienie czasu ns takie dzieła wiec sie piszę na twoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczne! sama takich nie potrafią (nie ogarniam tego usztywniania w powietrzu) więc z radością bym takie przygarnęła od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje marzenie! Nie wiem czy kiedykolwiek się spełni... no ale spróbować warto :)
    Zapraszam również do mojej rozdawajki na:
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny drobiazg.
    Ktoś wieszając go , będzie zawsze o Tobie pamiętał.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne są! W sam raz na moją choinkę ;))) Piszę się i zapraszam na słodkości do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo!!!! Chętnie bym przygarnęła!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Barwy w sam raz na moją choinkę. Jutro zamieszczę podlinkowane zdjęcie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bombeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłby to wspaniały początek do zamierzonego celu... Już mówiłam, są cudne Twoje bombki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie cudeńko mieć u siebie na choineczce i podziwiać je delektując się melodią kolęd.Bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj Uleńko - takich sobie nie zrobię .... nieśmiało stanę w tej ogromnej kolejce :)...
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny pomysł a skoro niebyło mnie tak długo to poprzestanę na zareklamowaniu zabawy na blogu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Zrób dla mnie, zrób... takie misterne cudeńka, nie na moje oczeńka :( ale na choinkę MOJĄ!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy ja muszę się zapisywać, żeby dostać od Ciebie taką bombeczkę:)
    Ale co mi tam, staję grzecznie:)
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam , jestem po raz pierwszy u Ciebie i chyba nie powinnam się zapisywać , bo chcesz pewnie obdarować stałego bywalca , ale... nie mogę się powstrzymać , bo cudne są takie bombki własnoręcznie robione . Muszę , najwyżej mnie pogonisz. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna... Ustawiam się w kolejce. Może dopisze mi szczęście . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. O jejku, a kto by nie chciał takiej pięknej bombeczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja się zapisuje z ogromną przyjemnością po tak piękne bombeczki :)
    Banerek tu: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, mimo, że sama robię na szydełku, ale z ogromną przyjemnością zapiszę się po tak cudne bombeczki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękna bombeczka ,ślicznie ją zrobiłaś .:-) pewnie że bym chciała to cacuszko mieć
    Urszulko mam pytanie , o włóczkę Soprane czy ona jest delikatna i sprawia wrażenie mgiełki i czy kłaczki nie zostają na ubranku .
    Bardzo proszę odpisz bo chciałam zamówić i nie wiem co mam zrobić ,bo jeszcze z niej nic nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  47. a jeszcze czy blokuje się dobrze bo ma 50% akrylu to różnie to bywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja,ja osobiście uwielbiam Soprane.Blokuje się bardzo fajnie.Ale kłaczki są...i się kleją trochę...
      Ale ja i tak kocham Soprane ;)

      Usuń
    2. A czy z Alize -kid mohair robiłaś kiedyś która fajniejsza
      chciałam taka jak sieć pająka

      Usuń
    3. nie znam tej włóczki...ale jeśli sieć pająka to miałam niedawno w rękach tą

      https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7774&category_id=675&manufacturer_id=38&option=com_virtuemart&Itemid=2

      Nieziemska!!!!!Ale droga :(

      Usuń
  48. Z kartkami dla wszystkich też mam problem, no nie da się, choć bardzo by się chciało.
    Marzy mi się ubrać moją choinkę w takie cudne bombki więc stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudeńko :) ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją że szczęście się może do mnie uśmiechnie

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam takie bombki, nie piszę bloga ale bacznie obserwuję ...rękodzieło górą !!!!!! uwielbiam zaglądać na takie blogi pozdrawiam serdecznie ,może los do mnie się uśmiechnie byłabym bardzo szczęśliwa. Podam emaila wians @wp.pl.Renata

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja oczywiście też bardzo bym chciała mieć na choince takie cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mieć coś zrobionego przez Ciebie byłoby dla mnie wielką radością, więc chętnie zapiszę się do tej długiej kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja sama probuje zrobic bombki, ale cos nie wychodza takie ladne, dlatego staje w kolejce, moze mi sie uda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Grzechem byłoby nie stanąć w ogonku tej kolejeczki po takie cuda.....

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne. Szybko i ja staję w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja dołączam się do zabawy i zostaję tu na dłużej :) twoje prace to prawdziwe artystyczne rzemiosło :) a w tej bombce się po protu zakochałam :) Życzę dużo sił, zdrowia i wytrwałości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoje prace mnie urzekły... dołączam się do zabawy. Pozdrawiam.
    andziarow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale cudeńka, chętnie się zapiszę na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj! Bardzo chętnie przyłączam się do kolejki ;) Banerek już dodany

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczywiście, że chcę:) Z radością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaki piekny przedswiateczny gest!
    Juz widze te cudne bombeczki na mojej tegorocznej choince :-) Pozdrawiam serdecznie, ania
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  63. to ja z checia pomoge Ci w opcji niewysylania karteczek i przyjme z usmiechem na buzce bombeczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja ustawiam sie w kolejce po takie śliczności

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja chciałabym chciała, bom takich cudów nigdy nie widziała ;)
    Pozdrawiam
    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście ze i ja się zapisuję :D podziwiam Twoje szydełkowe dzieła :D i chciała bym bardzo mieć takie piękne babeczkowe skarby :D
    Pozdrawiam....
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  67. Taka świąteczna ozdoba? Marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  68. Ogromnie chciałabym być tą szczęściarą :) Przepiękna ozdoba :) Ustawię się więc w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Coś pięknego te Twoje bombki, byłabym szczęśliwa gdyby to mi dopisało szczęście :-) Pozrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne bombki cudo. Ja nie mam nic na choinkę wszystkie ozdoby .... po przeprowadzkach "uciekły"

    POZDROWIONKA
    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  71. Prześliczna to i ja grzecznie się po nią zapisuję :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna bombka :) Sama chciałam takie zrobić, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, więc z wielką chęcią zaopiekuję się taką bombeczką :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Chciałabym i ja takie cudne bombki, pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  74. Z niewielką nadzieją, ale ustawiam się w kolejce... Trudno przejść obojętnie wobec takich śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. i jak tu się nie zapisać :) tyle kuszących bombeczek :) Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  76. ja też bym chciała;)
    ale tylko jedną--większą:)
    tylko tutaj zawsze tylu chętnych,że nie ma szans:)
    a.g.

    OdpowiedzUsuń
  77. nie mam szczęścia w takich zabawach..i pewnie niepotrzebnie się łudze...ale bombki są przeeeeeśliczne...no i takie ązurowe...lekkie!!!! szok! zapisuję się oczywiście- może Mikołaj naprawdę istnieje:)?

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejku jakie cuda masz kobietko TALENT!!!
    Trudno muszę zostać :)

    dluszcz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna taka ręcznie zdobiona bombeczka :D Ostatnio kupiłam takie doniczki ręcznie obszyte, więc taka bombka byłaby idealna do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga