Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 25 czerwca 2011

Scrap-kwiatuszki

Tak je nazwałam...Zrobiłam ich kilka dla joli_zoli .Są drobniutkie z cieniutkich nici.Mam nadzieje że choć trochę jej się spodobają i będą dodatkiem do jej karteczek...Tworzy je takie niesamowite,że zaszczytem będzie ,, przyczynić '' się choć w maleńkim stopniu do ich powstawania ;)

No i jeszcze kilka takich,które już dawno poszły w świat...



Hortensja rozkwita :)

14 komentarzy:

  1. Kwiatuszki prześliczne, takie równiuteńkie i dokładnie wykonane... a Jola z pewnością pięknie je wykorzysta w swych pracach :)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze do mnie nie dotarły ale jestem w 100% przekonana, ze będą przepiękne i idealnie wpasują sie w moje projekty:):):)
    Nie może być inaczej skoro Ty je Trilli robiłaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dziubdziołki :)

    a hortensja ... ach

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiatuszki. Dziękuję za wizytę na moim blogu, milo mi Cie gościć u siebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna hortensja tak jak Twoje kwiatuszki - są tak śliczne, że nawet pokusiłabym się o porównanie. Widzę tam nasturcje i chabry, ale są wszsytkie perfekcyjne :)
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Wam bardzo za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Salut,
    Je vous remercie pour votre visite que je rétribue.
    J'ai beaucoup aimé votre blog,de très beaux et divers travaux,et surtout j'ai adoré les fleurs de votre jardin, comme vous je deviens membre pour partager nos passions.
    Bon dimanche. Celeste

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie, kwiatuszki wesołe i kolorowe ślicznie się prezentują. Piękną biżuterię robisz, bardzo elegancką. A hortensja ślicznie Ci kwitnie. Moja jeszcze długo nie będzie miała kwiatów. Jakoś się tak zbiera pomału. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiatuchy, te przestrzenne szczególnie. Teraz mi będzie wstyd pokazywać moje krzywulce. Twoje są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa...byłam u Ciebie na blogu i widziałam kwiatuszki.Są śliczne,nic im nie brakuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatuszki pyszne :) fajnie ma Jola_Zola :)
    Jak ładnie zakwitła hortensja, moja w tym roku chyba chora jakaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga