Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

niedziela, 12 lutego 2017

Wymarzona kolorystyka

Jeszcze w wakacje wpadł mi w oko ten dobór kolorków.A to za sprawą kuzynki,która dziergając swoją pierwszą mochilę wybrała właśnie te barwy. Już wtedy wiedziałam,że i ja taką zrobię.
Trochę czasu minęło,ale jest!







I powiem Wam,wciąż ten zestaw kolorów mnie zachwyca!
                                            No to uciekam do dziergania :)
                                                         Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Taaak, też lubie taki zestaw kolorów. WydZiergałaś cudo, zachwycające.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Uleczko :)Pięknaaaaaa!!!!!taki zestaw kolorów też mnie zakręcił:)Pozdrowionka i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesmaczna, przezgrabna, przecudna - co tu więcej gadać! :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Też się zbieram do wydziergania mochilli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, kolory piękne i wzór cieszy oko. Podziwiam i zazdroszczę, marzę o takiej. Czy można się dowiedzieć co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, jaka piękna! I te kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw kolorów jest super ,aż chce się taką mieć ! Pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i praktyczna. Zestaw kolorów urzekający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam te kolorki . Torba piękna i jak zawsze starannie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się napracowałaś:))) piękna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)