Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

sobota, 28 lutego 2015

Historia pewnej wełenki

Moja Siostra jest wielką fanką wyłapywania tanich włóczek.Znalazła sobie fajne miejsce...są to włóczki przywożone z Niemiec.A dokładniej ,to przywożone są one razem z odzieżą z drugiej ręki.Piękne nowe moteczki włóczki.
Pewnego dnia wróciła z łupami i jeden z nich przypadł mi.Słodki cukiereczek...dotykałam,przytulałam,no wiadomo,jak każda włóczkomaniaczka.Martwiłam się tylko,że zbyt mało żeby rozwinąć skrzydła.
I niespodziewanie na fb mignęła mi promocja w jednej z pasmanterii.Na zdjęciu zobaczyłam co?...a właśnie dokładnie ten sam piękny moteczek.Szybko więc udałam się do pasmanterii Inspiracje(klik) i zakupiłam sobie drugi Zauberball-bedruckt (klik) -bo okazało się że tak się włóczka zwie.
Takie aż nieprawdopodobne.....
Wydziergałam sobie z niej szal.Wpadłam natomiast na ten pomysł dopiero wtedy jak kończyłam chustę metodą entrelac,no bo wyciąga ten sposób to co najpiękniejsze w kolorowej włóczce .Praca więc przy szalu podwójna,ale ta forma myślę będzie bardziej praktyczna :)







I tak właśnie kolorowo będę śmigać tej wiosny...

Mam też na swoim koncie pierwsze testowanie...ale mogę tylko pokazać małą zajawkę.

Teraz czas zabrać się za szalo-chustę dla Panny Młodej :)

                                                         Pozdrawiam bardzo serdecznie :)


36 komentarzy:

  1. Piękna ta chusta, ale przyznam, ze bardzo zachwyciła mnie tunika i do tego jeszcze ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo widzisz tunika jest w jedynym słusznym kolorze :)

      Usuń
  2. Cudowna chusta! Myślałam, że z entrelacami nie można już nic nowego wymyślić, a tu - ta-dam! Piękna, kolory są niesamowite. Stylowa wiosna się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, ba śliczna. Podobają mi się takie kolorowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta!!! I co za ..przypadek..?;) Nie, przypadki nie istnieją przecież:) Widocznie tak miało być i już:)
    Śliczne kolory:)
    Pozdrawiam cieplutko!:)***

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna chusta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleczko,
    ściskam Cię za Twoją konsekwencję w tworzeniu rzeczy (przepraszam za pospolitość wyrażenia!) pięknych, uroczych... Zawsze taka sama :)
    I przyznam, że bardzo czekam na fotorelację z pierwszych pocałunków wiosny, poskładanych na pąkach krzewów, główkach kwiatów... Wiem, wiem, jeszcze wcześnie... ale potęsknić można...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przebiśniegi już szaleją w ogrodzie ;) Buziaki!

      Usuń
  7. będziesz cudną kolorową panią wiosna:)))...ale Bzdurka i tak podbiła mnie wioosennie w tym turkusie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości żebym przebiła moje dziecię ;)

      Usuń
  8. Cudowne kolory Uleczko:),Twoja córcia w pięknym turkusie wygląda zniewalająco!!!!
    Buziaczki dla Was dziewczynki !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OLá, lindo xale, modelo maravilhoso, parabéns

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal.Kolor i wzór rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne kolory i faktycznie entrelac nadaje się idealnie do ich wyeksponowania.
    Ps. Moja mama też czasami przynosi takie perełki z "fajnego sklepu" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Monika,czasem oczy szeroko otwieram na te cudeńka które ona przynosi :)

      Usuń
  12. Pod urokiem entrelaka jestem od ponad 20 lat.Te Twoje kolorki i ten kształt....pomarzyć
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kształt jest dużo bardziej praktyczny :)

      Usuń
  13. Chusta piękna. Jeśli kiedykolwiek miałabym taką, to nosiłabym bez względu na to, czy grzbiet marzłby mi czy nie. Dla niej samej mogłabym ją nosić nawet w upały :) Sukieneczka zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny szal Uleńko .
    Ta sukienka na córci zapowiada się ślicznie ,szkoda że tak do końca nie widać .
    Mam nadzieję że niedługo ją zobaczymy w pełnej krasie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja zdjęciowa czeka na opublikowanie :) I tak się cieszę że projektantka pozwoliła choć rąbek tajemnicy uchylić ;)

      Usuń
  15. Przepiekna chusta i bardzo ciekawa tunika! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ułożyły się kolory. Ja w swojej entrelacowej chuście źle rozplanowałam kolory i nie jestem z niej zadowolona. Niestety nie dojrzałam jeszcze do jej sprucia.
    Zajawka już mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją zaczynałam od góry,od trójkącików. Miałam szczęście że tak fajnie kolorki się ułożyły :)

      Usuń
  17. Cudny szal - przepiękne kolory i doskonały wzór :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Bardzo jestem ciekawa tej testowej sukienki/tuniki...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ piękna ta chusta :) aczkolwiek tuniki w całości tez jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już pisałam gdzies, że szal przeuroczy.Zawsze z ciekawością zjawiam się u Ciebie i nie zdarzyło sie, bym nie była zauroczona.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. super! bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny. piękne kolory. zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta wyszła fantastycznie! Te kolory, ach ach, a testowanie też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie rzeczy robisz))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)