Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!

Miejsce,które zdecydowanie polecam!!!
WŁÓCZKI KTÓRE POLECAM

poniedziałek, 11 lipca 2011

Róże i perły...

Pomalowałam sobie szkatułkę na moje skarby :)Pereł co prawda nie noszę,ale tak mi się kojarzą...róże,perły,koronki...
 
Środek pozostawiłam tylko bejcowany
To świetna zabawa i bardzo wciągająca.A przy tym robi się praktyczne rzeczy...fajnie
A szydełkowo...znalazłam sobie nowe wyzwanie...
Wzór znajduje się tutaj i tutaj
Będą pyszne soki :) Co prawda porzeczka nie ma tylu owoców co w zeszłym roku,ale trochę jest.Porzeczka owocuje obficie co drugi rok(w każdym razie w moim ogrodzie).Czerwona w tym roku owocuje prawie śladowo.


                                             Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Do takiej skrzyneczki potrzebny jest jeszcze buduar;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, romantyczna skrzyneczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Barbaratoja jak jest skrzyneczka to o buduar już łatwiej ;)
    Janeczkowo to co robią nasze ręce trochę odkrywa naszą duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkatułka piękna, sam romantyzm z niej bije, a szydełkowo zapowiada się coś ciekawego, serwetka czy coś zupełnie innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolajka to będzie bieżnik.Trochę z tym zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem efektu końcowego, pracochłonne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieżnik zapowiada się cudowny, gdzie można znaleźć taki wzór? Szkatułka piękna i rzeczywiście wszystko pasuje i róże i perły i koronki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mi też się tak kojarzą róże i perły, lubię i jedne i drugie, obie są szlachetne :) Twoja szkatułka też jest szlachetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HOLA TRILLI, QUE PRECIOSOS ESTOSULTIMOS TRABAJOS QUE HAS HECHO!!!! EL COFRECITO ES MUY DELICADO, PERO BONITO - BONITO, EL PAÑITO DE CROCHET. BESOS DESDE CADIZ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Vipek to prawda jest pracochłonna :)
    Elżbieto,już wrzucam wzór :)
    Evulsianka bardzo dziękuję :)
    El Olor de Cádiz -bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ALEŻ PRACOWITA KOBIETKA!SKRZYNECZKA CUDNA,A SZYDEŁCIAK JUŻ WYGLĄDA WSPANIALE:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafilam tu przez blog Eli - ("Druty rozgrzane do bialosci"). Szkatulka jest sliczna! Robotka szydelkowa zapowiada sie przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu bardzo dziękuję :)
    Solaris-bardzo się cieszę że tutaj trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór szydełkowy prześliczny, ale jak dla mnie za skomplikowany. Chyba bym nie dała rady. Szkatułka na perły romantyczna i z moim ulubionym różanym wzorem. Będzie zapewne prawdziwą ozdobą. A ja z porzeczek będę robić galaretkę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu a my z mamą debatujemy czy by może wina nie zrobić...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne to wyzwanie, już jestem ciekawa końcowego efektu. A szkatułka piękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. szkatułka jak na damę przystało jest śliczna, delikatna, doskonała...a poczatek bieżnika jest niezwykle obiecujący... nie znam się na szydełkowaniu ale już widać, że nie będzie to prosta praca, więc tym bardziej Ciebie Trilli podziwiam:)
    Serdecznie pozdrawiam a na Takie ciacho w sierpniu (to z poprzedniego postu) to ja jak najbardziej się piszę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna skrzyneczka. Nowy wzór ciekawy. Porzeczki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny szydełkowy kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za uznanie.Bieżnik rzeczywiście do prostych nie należy,ale robię go z wielkim zapałem...

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne prace, skrzyneczka, szydełkowa praca, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Alojka bardzo mi miło że oglądasz moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trilli ależ Ty wszechstronna jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jomo....no co Ty...Decupage zaraziła mnie moja przyjaciółka z blogu Olentowe...

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie doczytałam że to bieżnik będzie, po prostu podziwiam Twoje szydełkowe zdolności tym bardziej takie w 3D, ajnie wyglądają takie odstające kiatki. Strasznie już jestem ciekawa końca...no i szkatułka taka romantyczna...uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna skrzyneczka Ci wyszła :)))
    A te szydełkowe cuda?!! Ło Matko! No cuda! Podziwiam :) Ja kiedyś pod okiem mamy zaczęłam robić serwetkę, jakąś najprostszą i w pewnym momencie zaczęła się zwijać ;)za mało dodawałam słupków? :))) i tak oto powstała ażurowa czapeczka dla lalki ;) :)))
    Także ja pozostanę przy decu,bo to mi ciut lepiej wychodzi, a oczy nacieszę Twoimi pięknościami :) niesamowity będzie ten bieżnik!

    Porzeczki smakowite! winko byłoby przepyszne :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Deco-pasja ze skrzyneczki jestem zadowolona,bo jako laikowi tak nawet całkiem wyszło.Nie ma zbyt wielu kombinacji,bo trudno kombinować przy niewielkich umiejętnościach :)
    Cieszę się ze moje szydełkowanie Ci się podoba :)
    A z porzeczek po długich namysłach rzeczywiście stanęło na winku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę ,że jestesmy podobne z tym ,że ja nie potrafie tylu pięknych rzeczy! cudowna skrzynka a o szydełkowych czarach juz nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słówko :)

Archiwum bloga